Як свідчать результати нового дослідження Interactive Advertising Bureau та PricewaterhouseCoopers, в четвертому кварталі 2009 року доходи американського ринку інтернет-реклами сягнули рекордних $6,3 мільярдів.
Не зважаючи на те, що фінансові результати за увесь 2009 рік поки що менші, ніж аналогічні показники 2008 року, останній квартал 2009-го дає надію на відновлення та швидке зростання ринку реклами. Зростання онлайн-реклами в 4 кварталі 2009 склало 2,6% у порівнянні з четвертим кварталом 2008, та цілих 14% у порівнянні з третім кварталом 2009 року.
Найбільшу долю серед доходів інтернет-реклами отримали пошукова (47%) та медійна реклама (35%, в тому числі банери – 22%, інтерактивне медіа – 7%, відеореклама – 4%, спонсорство – 2%).