Вчора в рамках конференції iPhone OS 4.0 Стів Джобс повідомив, що Apple офіційно запускає свою рекламну мережу iAd.
За задумом компанії, реклама iAd буде суттєво відрізнятись від звичної онлайн реклами. Apple хоче надіслати потужний сигнал всій рекламній спільноті, що мобільна реклама – це не те ж саме, що онлайн реклама. І вона зазнає революційних змін.
Як буде виглядати реклама? За словами Джобса, це продукт, який вбере в себе і онлайн рекламу, і телевізійну рекламу в поєднанні з інтерактивом та емоціями. Важливою фічею є те, що реклама буде залишати користувача всередині самого застосунки (application), а не перенаправляти його в якесь окреме вікно браузера.
Коли користувач перебуває в рамках конкретного застосунку, і вирішив клікнути на рекламу iAd – для нього відкриється вікно з HTML5, в якому й відбуватимуться всі дії. Під час конференції Джобс демонстрував можливості на прикладі реклами мультфільму «Історія Іграшок 3»: користувач не лише дізнається інформацію про мультфільм, але також може одразу подивитись трейлер до нього, зіграти ігри, придбати квиток на фільм – і все це в рамках одного застосунку, в якому ви запустили рекламу.
Ще один приклад – реклама Nike:
Так само, як і в iPhone App store, між власником застосунку і Apple прибуток від розміщення реклами буде ділитись в наперед визначеній пропорції – 40% Apple, 60% – власнику застосунка (в App store пропорція була дещо інша – 30%/70%).
Pingback: watcher.com.ua опять порадовал интересными материалами » СРОЧНО В НОМЕР!()