• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 6 Квітня 2010

Дві російські та одна китайська компанія претендують на ICQ

Tweet
Tweet

Російські компанії Digital Sky Technologies (DST), «Профмедіа» та китайська Tencent підписали так звані зовов‘язувальні пропозиції придбання онлайн-мессенджера ICQ.

Зобов‘язувальна пропозиція передбачає чіткі гарантії її виконання в разі визнання такої пропозиції найбільш конкурентної (за ціною чи іншими показниками).

Про те, що AOL (власник ICQ) зібрала пропозиції повідомила сьогодні російська газета Ведомости, з посиланням на джерела, близькі до «Профмедіа» і DST.

Коли будуть підведені підсумки тендеру поки що не відомо. Представники DST і «Профмедіа» ніяк не коментують ситуацію.

У грудні AOL відокремилася від Time Warner і почала розпродаж непрофільних активів, серед яких виявилась і ICQ, яку AOL оцінила в $300 млн.

«Профмедіа» запропонувала за неї близько $120 млн. Пропозиція DST суттєво вища – раніше The Wall Street Journal писала про суму в $200-250 млн.

На сьогоднішній день в AOL розуміють, що російські покупці найбільш зацікавлені в придбанні «аськи». Адже близько 44% аудиторії ICQ (18,5 млн. з 42 млн.) – російськомовні (з них понад 95% проживає в Росії та Україні).

Найбільш цікавим ресурс міг би бути для Mail.ru та Rambler, підконтрольні відповідно DST і «Профмедіа». У Mail.ru є аналогічний проект «Агент@Mail.ru» з щомісячною аудиторією близько 12 млн. користувачів, і ICQ — основний конкурент в Росії. Rambler – став партнером ICQ ще в 2005 р., випустивши сумісну русифіковану версію мессенджера — у Rambler ICQ зараз 5 млн. користувачів. Третій потенційно зацікавлений покупець – Яндекс, в якого теж є партнерство з ICQ, і аудиторія яндексівської аськи складає близько 4 млн. чоловік. Але в самому Яндексі всі чутки про можливу участь в придбанні ICQ відкидають.

Щодо китайців, то Tencent є власником одного з найпопулярніших в Китаї месенджерів — QQ.

Основні доходи ICQ приносять банери і контекстна реклама в результатах пошуку. AOL не розкриває фінансові показники ICQ. Відомо лише, що річна виручка Rambler від реклами в ICQ складає близько $6 млн.

Читати більше про: AOL, Digital Sky Technologies, DST, ICQ, mail.ru, Rambler, Tencent, месенджер, Профмедіа

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Закриваються офіси українських представництв ВКонтакте, Mail.ru та Одноклассники

    Закриваються офіси українських представництв ВКонтакте, Mail.ru та Одноклассники

  • Браузер FreeU – виявився вірусом від Mail.ru Group

    Браузер FreeU – виявився вірусом від Mail.ru Group

  • Mail.ru більше не доставлятиме трафік в Україну

    Mail.ru більше не доставлятиме трафік в Україну

  • З російського поштового сервісу викрали персональні дані близько 100 млн користувачів

    З російського поштового сервісу викрали персональні дані близько 100 млн користувачів



  • Pingback: Китайці купили Вконтакте | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA