• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 31 Березня 2010

Ахметов вирішив потіснити росіян на українському інтернет ринку

Tweet
Tweet

Digital Ventures сьогодні заявила, що до кінця 2010 року зробить свій портал Tochka.net порталом №1 в Україні. Очевидно, що Digital Ventures, яка належить System Capital Management, буде претендувати на одну з провідних ролей в українському інтернеті, адже Рінат Ахметов не йде в бізнес-сегменти, де він займатиме другорядні ролі. Та все ж компанія виглядає якось занадто самовпевнено.

Tochka.net – це перший в Україні горизонтальний портал, який охоплює всі сфери життя людини і завдяки котрому кожен може дізнаватися про усе необхідне протягом дня.
Точка.нет до кінця 2010 року стане провідним інтернет-медіа України, завдяки авторському контенту і застосуванню новітніх підходів у сфері вебархітектури, маркетингу і реклами.

Це не стьоб, а реальні фрази з реліза компанії. Мені здається в плані позиціонування Digital Ventures трохи перестарались, це схоже більше на самолюбування, ніж на заяву компанії, яка претендує займати позицію №1. Треба бути скромнішими, бо нинішні успіхи компанії є, м‘яко кажучи, дуті.

Компанія оприлюднила сьогодні інформацію gemiusAudience, згідно з якою Tochka.net в лютому обійшла Bigmir.net. Охоплення аудиторії склало понад 1,6 млн. унікальних користувачів. Разом з тим, варто розуміти, що велика частка (думаю, що більше 60%) користувачів порталу прийшла через трафікогенераторів (найбільші українські – маркетгід та укр.нет). Зараз статистика порталу відкрита. Тут видно, наприклад, звідки приходять користувачі:

Ахметов вирішив потіснити росіян на українському інтернет ринку

Компанія не приховує, що зараз вкидує багато грошей в трафікогенерацію, сподіваючись на те, що люди, які прийшли на сайт перетворяться на постійних користувачів. Зважаючи на якість аудиторії, яка приходить з цих джерел, віриться в це важко. На сьогодні не можна назвати жодного українського солідного сайту, який би сформував свою аудиторію завдяки трафікогенерації. У квітні Точка.нет запускає велику рекламну офлайн кампанію, яка на їх думку сприятиме розширенню аудиторії.

Але якщо й не перше місце в цьому році, то одне з провідних, портал до кінця року точно займатиме.

Точка.нет зараз є горизонтальним порталом, який об‘єднав майже два десятка ресурсів, що належать Digital Ventures.

За словами Лукаша Щепанські – генерального директора компанії, Точка.нет планує відхопити велику частку українського ринку в першу чергу в російських порталів.

Однією з переваг компанії є двомовність всіх її ресурсів (українська та російська версії). І в майбутньому компанія поки що не планує відмовлятись від цього підходу.

Електронна комерція в рамках порталу має стати в майбутньому одним з ключових джерел доходів. Планується розвиток сервісів порівняння цін, фінансів, аукціони, ігри, туристика. За даними Digital Ventures на сьогоднішній день 2,8 млн. українців здійснювали хоча б одну покупку товарів, знайдених в інтернеті (тобто не обов‘язково розраховувались в онлайні). І ця цифра суттєво виросте вже цього року.

Точку беззбитковості компанія планує подолати в 2012-2013 роках.

Digital Ventures заснована в липні 2008 року та разом із ТРК Україна представляє електронні ЗМІ групи компаній СКМ. Вперше компанія заявила про себе в 2008 році, коли придбала сайт webtube.com.ua (user generated video), далі запустили своїми силами сайт glamurchik.com. Станом на середину 2009 року холдинг входило вже 16 сайтів, які було прийнято рішення об‘єднати в портал Tochka.net. Інтеграція в один портал закінчилась в січні 2010 року.

Зараз компанія шукає головного редактора порталу Точка.нет. В Digital Ventures працює 120 працівників, а в редакції контент проектів Точка.нет – 34.

Читати більше про: Digital Ventures, SCM, System Capital Management, tochka.net

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Ахмєтов вирішив продати свої інтернет-активи «українському вундеркінду»

    Ахмєтов вирішив продати свої інтернет-активи «українському вундеркінду»

  • СКМ інвестувала в інтернет-проекти близько $20 млн.

    СКМ інвестувала в інтернет-проекти близько $20 млн.

  • «Медіа Група Україна» збільшила свою частку в United Online Ventures до 45,9%

    «Медіа Група Україна» збільшила свою частку в United Online Ventures до 45,9%

  • Рінат Ахмєтов пристроїв портал Tochka.net  до порталів Порошенка та Ложкіна

    Рінат Ахмєтов пристроїв портал Tochka.net до порталів Порошенка та Ложкіна



  • маруся

    порнотрафик, наверное, не лучший источник для поплонения аудитории

  • Serhiy Kolesnyk

    Максе, дуже це мені нагадує НуВсьо.ком =)

    Загалом здається час інтегрованих порталів минає. Люди проводять час в соцмережах, і переходять по лінкам на спеціалізовані ресурси. Власне, де був Яху колись і де зараз?

    • maksym

      гроші все ж на порядка два більші, ніж в нувсьо.ком :)

      яндекс досі №1 за обсягами зібраної реклами, хоча він вже дійсно не є сайтом №1 в світі, яким був ще рік тому.

      • Serhiy Kolesnyk

        Як ми знаємо, гроші є необхідною але недостатньою умовою.

  • Sergiy Konoplitsky

    стереотипное мнение про трафик и его качество.

    “На сьогодні не можна назвати жодного українського солідного сайту, який би сформував свою аудиторію завдяки трафікогенерації”.

    буду благодарен за ссылку на хотя бы один солидный сайт, который сформировал свою аудиторию без трафикогенерации?

    • Flying Lotus

      Неистово плюсую.

      • sdf34

        +1 :) такое ощущение что здесь все стрильные и с закрытами глазами и никто не видел топа бигмира )) бл… да там в каждом разделе первый висит тот, кто юзает трафикогенерторы. посмотрите на топ недвижимости, там сайты обвашаны информерами )) ни одной своей новости. и то, что рекламадатели смотрят откуда у тебя трафик полный миф для украины. я его продаю и 99% из них понимают что другого пока нет и не будет, так что схема купили-перепродали дороже работает отлично. :)

        ВСЕ!!! украинские сравниловки цен берут мусор в адвордс, гиды, трамы, укр-неты и продают его Вам же в 10 раз дороже )) И все радуются..

        украина-с..

    • maksym

      аудиторія – малось на увазі постійні відвідувачі сайту.

      назвіть хоча б один з ТОП-10, в якого аудиторія сформована завдяки трафікогенерації з маркетгідів/укрнетів/редтрамів.

      • sdf34

        domik.net
        realt.ua
        ))

        • maksym

          я запитав про ТОП-10

          домік і реалт.уа – навіть в ТОП-70 не входять

      • Sergiy Konoplitsky

        практически все кто есть в ТОП-10 и у кого есть хоть какая-то аудитория, использовали, используют и будут использовать трафикогенераторы. Если вы знаете иной путь в Уанете попасть в ТОП-10, напишите.
        Мы еще не доросли до того уровня, когда успех сайта обосновывается его ядром. У нас пока трафик – наше всё))
        Поэтому сомнения в выбранной стратегии для Точки – это теории. На практике все немного по другому. И для DV очень хорошо, что у них нашлись люди, которые это понимают.

        • maksym

          Сергію,
          ну невже не можна відповісти чітко – які конкретно ресурси з ТОП-10 сформували аудиторію завдяки трафікогенерації з маркетгідів/укрнетів/редтрамів.

          • Sergiy Konoplitsky

            ну куда уже конкретнее))
            я ж написал: “практически все кто есть в ТОП-10 и у кого есть хоть какая-то аудитория”.
            вы знаете другой путь для топовых ресурсов?
            Кроме того, я не уверен, что рост аудитории обеспечивается только качеством трафика (тема то об этом). Есть и другие факторы.

          • maksym

            Сергію, я так розумію, що жодного домену ви не назвете?

        • Юрий Аксенов

          топ-10 по гемиусу, если не возражаете.

          mail.ru
          yandex.ua
          marketgid.com
          meta.ua
          i.ua
          tochka.net
          bigmir.net
          gismeteo.ua
          redtram.com.ua
          online.ua

          добавим укрнет (наверное, где-то перед метой будет, или сразу за ней, сильно нелинейная зависимость между гемиусом и гуглоданными), который не считает гемиус

          уберем “чисто” агрегаторы (то есть, все это хозяйство минус трамвай, гид и укрнет, где кроме почты и агрегатора так ничего и не добавилось, если вдуматься), добавляются

          korrespondent.net
          liga.net

          получаем примерно такой топ-10

          mail.ru
          yandex.ua
          meta.ua
          i.ua
          tochka.net
          bigmir.net
          gismeteo.ua
          online.ua
          korrespondent.net
          liga.net

          Кто на агрегаторах в этот топ вошел? Точка. И Лига. Кто еще?

          • Sergiy Konoplitsky

            Некоторых из вышеперечисленных тоже можно отнести к трафикогенераторам. Они генерируют трафик для себя и на продажу. Их сравнивать с сайтами реципиентами трафика – некорректно.
            Я имел ввиду информационные сайты (с доминированием новостного контента). Точку можно отнести к таковым (пока еще).
            Ну а как живут сайты в Топе СМИ, например, вы знаете сами :)

          • Юрий Аксенов

            Ну не я же назвал точку “порталом”;)

            Суть проблемы – не в агрегаторах, а в воровстве. При копипастовой модели все это безобразие где-то какие-то деньги приносит. Далеко не весь трафик покупается, человекоподобные роботы недороги, а если у проекта – сильные продажники, то все вовсе неплохо.

            Посмотрите на “топ СМИ” другими глазами. Не копипастит только укрправда. У всех остальных, в лучшем случае, 50% краденого. Точку не изучал, пока смысла нет никакого.

            А если за контент платить, то в “топе СМИ” останется меньше сайтов. Потому как тут даже бабла РЛА не хватит. Вот и вся “новая медия”:)

  • Pingback: В digital ventures поляків розбавили росіянином | Watcher()

  • Pingback: Дмитро Крапивенко став головним редактором Delfi.ua | Watcher()

  • Pingback: Tochka.net таки вийшла на перше місце | Watcher()

  • Pingback: Кому Джед Санден продасть KP Media? | Watcher()

  • Pingback: digital ventures перенесла на рік плани стати порталом №1 в Україні і поміняла внутрішню структуру | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA