Digital Ventures сьогодні заявила, що до кінця 2010 року зробить свій портал Tochka.net порталом №1 в Україні. Очевидно, що Digital Ventures, яка належить System Capital Management, буде претендувати на одну з провідних ролей в українському інтернеті, адже Рінат Ахметов не йде в бізнес-сегменти, де він займатиме другорядні ролі. Та все ж компанія виглядає якось занадто самовпевнено.
Tochka.net – це перший в Україні горизонтальний портал, який охоплює всі сфери життя людини і завдяки котрому кожен може дізнаватися про усе необхідне протягом дня.
Точка.нет до кінця 2010 року стане провідним інтернет-медіа України, завдяки авторському контенту і застосуванню новітніх підходів у сфері вебархітектури, маркетингу і реклами.
Це не стьоб, а реальні фрази з реліза компанії. Мені здається в плані позиціонування Digital Ventures трохи перестарались, це схоже більше на самолюбування, ніж на заяву компанії, яка претендує займати позицію №1. Треба бути скромнішими, бо нинішні успіхи компанії є, м‘яко кажучи, дуті.
Компанія оприлюднила сьогодні інформацію gemiusAudience, згідно з якою Tochka.net в лютому обійшла Bigmir.net. Охоплення аудиторії склало понад 1,6 млн. унікальних користувачів. Разом з тим, варто розуміти, що велика частка (думаю, що більше 60%) користувачів порталу прийшла через трафікогенераторів (найбільші українські – маркетгід та укр.нет). Зараз статистика порталу відкрита. Тут видно, наприклад, звідки приходять користувачі:
Компанія не приховує, що зараз вкидує багато грошей в трафікогенерацію, сподіваючись на те, що люди, які прийшли на сайт перетворяться на постійних користувачів. Зважаючи на якість аудиторії, яка приходить з цих джерел, віриться в це важко. На сьогодні не можна назвати жодного українського солідного сайту, який би сформував свою аудиторію завдяки трафікогенерації. У квітні Точка.нет запускає велику рекламну офлайн кампанію, яка на їх думку сприятиме розширенню аудиторії.
Але якщо й не перше місце в цьому році, то одне з провідних, портал до кінця року точно займатиме.
Точка.нет зараз є горизонтальним порталом, який об‘єднав майже два десятка ресурсів, що належать Digital Ventures.
За словами Лукаша Щепанські – генерального директора компанії, Точка.нет планує відхопити велику частку українського ринку в першу чергу в російських порталів.
Однією з переваг компанії є двомовність всіх її ресурсів (українська та російська версії). І в майбутньому компанія поки що не планує відмовлятись від цього підходу.
Електронна комерція в рамках порталу має стати в майбутньому одним з ключових джерел доходів. Планується розвиток сервісів порівняння цін, фінансів, аукціони, ігри, туристика. За даними Digital Ventures на сьогоднішній день 2,8 млн. українців здійснювали хоча б одну покупку товарів, знайдених в інтернеті (тобто не обов‘язково розраховувались в онлайні). І ця цифра суттєво виросте вже цього року.
Точку беззбитковості компанія планує подолати в 2012-2013 роках.
Digital Ventures заснована в липні 2008 року та разом із ТРК Україна представляє електронні ЗМІ групи компаній СКМ. Вперше компанія заявила про себе в 2008 році, коли придбала сайт webtube.com.ua (user generated video), далі запустили своїми силами сайт glamurchik.com. Станом на середину 2009 року холдинг входило вже 16 сайтів, які було прийнято рішення об‘єднати в портал Tochka.net. Інтеграція в один портал закінчилась в січні 2010 року.
Зараз компанія шукає головного редактора порталу Точка.нет. В Digital Ventures працює 120 працівників, а в редакції контент проектів Точка.нет – 34.
Pingback: В digital ventures поляків розбавили росіянином | Watcher()
Pingback: Дмитро Крапивенко став головним редактором Delfi.ua | Watcher()
Pingback: Tochka.net таки вийшла на перше місце | Watcher()
Pingback: Кому Джед Санден продасть KP Media? | Watcher()
Pingback: digital ventures перенесла на рік плани стати порталом №1 в Україні і поміняла внутрішню структуру | Watcher()