• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 29 Березня 2010

Українські рекламодавці ідуть в онлайн

Tweet
Tweet

Одразу дві великі українські компанії оголосили про можливість перегляду своїх рекламних бюджетів в сторону збільшення витрат на рекламу в інтернеті, повідомляє Медіабізнес.

Виробник алкогольних напоїв, ТМ “Хортиця” уже збільшила витрати на інтернет-рекламу. В компанії розуміють, що існуюче покриття інтернету в Україні не дає можливості говорити про онлайн як про повноцінний інструмент для реклами, однак уже зараз активно використовують його як іміджевий засіб, з прицілом на майбутній розвиток.

Ще одна компанія, McDonald’s Україна, заявила, що негайно перегляне свою рекламну політику, як тільки ціни на телевізійну рекламу стануть невигідними для неї. В McDonald’s зауважують, що вартість розміщення на ТБ продовжує зростати, в той час як у компаній фінансові можливості залишились на тому самому рівні. Минулого року витрати на  інтернет-рекламу в McDonald’s Україна становили всього 2,5% всього рекламного бюджету. Цього року показник обіцяють збільшити як мінімум вдвічі. Таким чином, онлайн разом з радіо займе дві останні позиції, на які розподіляються рекламні бюджети компанії.

Читати більше про: McDonald's, інтернет реклама, бюджети, реклама, рекламодавці

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Viber представив 4 формати медійної реклами

    Viber представив 4 формати медійної реклами



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA