Одразу дві великі українські компанії оголосили про можливість перегляду своїх рекламних бюджетів в сторону збільшення витрат на рекламу в інтернеті, повідомляє Медіабізнес.
Виробник алкогольних напоїв, ТМ “Хортиця” уже збільшила витрати на інтернет-рекламу. В компанії розуміють, що існуюче покриття інтернету в Україні не дає можливості говорити про онлайн як про повноцінний інструмент для реклами, однак уже зараз активно використовують його як іміджевий засіб, з прицілом на майбутній розвиток.
Ще одна компанія, McDonald’s Україна, заявила, що негайно перегляне свою рекламну політику, як тільки ціни на телевізійну рекламу стануть невигідними для неї. В McDonald’s зауважують, що вартість розміщення на ТБ продовжує зростати, в той час як у компаній фінансові можливості залишились на тому самому рівні. Минулого року витрати на інтернет-рекламу в McDonald’s Україна становили всього 2,5% всього рекламного бюджету. Цього року показник обіцяють збільшити як мінімум вдвічі. Таким чином, онлайн разом з радіо займе дві останні позиції, на які розподіляються рекламні бюджети компанії.