• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 29 Березня 2010

Доходи від реклами на газетних сайтах в США упали на 11,8%

Tweet
Tweet

Не зважаючи на те, що у 2009 році загальний обсяг ринку інтернет-реклами дещо виріс у порівнянні з попереднім роком, прибутки сайтів друкованих ЗМІ в США, зокрема газет, впали майже на 12%, показавши рекордний мінімум за всю історію досліджень. Такий невтішний підсумок оприлюднила газетна асоціація Америки (Newspaper Association of America).

З 2004 року, відколи NAA проводила такі дослідження, прибутки онлайн-версій газет виросли на 125%, що дає певну надію власникам цього бізнесу. Адже справи у друкованих ЗМІ зараз йдуть не зовсім добре: сукупні доходи – і від онлайну, і від продажі і реклами в самих виданнях – упали на 27% до 27,5 млрд доларів. Ще у 2008 році, під кінець якого і почалася масштабна криза, цей показник становив 37,8 мільярдів доларів.

Враховуючи поступове сповільнення падіння ринку, експерти розраховують, що 2010 рік зможе стати першим роком з хоча б мінімальним зростанням. Доки об”єм ринку не буде зростати на 10-15% щороку, як це було раніше, видавці не зможуть піднімати ціни на рекламу для збільшення прибутку, бо це ще більше відлякає рекламодавців. Вони активно шукають нові шляхи монетизації своїх ресурсів – зокрема, дуже популярною стала ідея впровадження платного доступу до контенту провідних сайтів. Про перехід на таку бізнес-модель вже заявив, наприклад, The New York Times.

Зважаючи на те, що інтернет все активніше й активніше відбирає прибутки у друкованих ЗМІ, такі дії виглядають цілком закономірними.

Читати більше про: інтернет реклама, газети, друковані ЗМІ, платний контент, реклама

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Viber представив 4 формати медійної реклами

    Viber представив 4 формати медійної реклами



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA