• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 25 Березня 2010

Google буде допомагати рекламодавцям полювати на інтернет користувачів

Tweet
Tweet

Google анонсував нову можливість для рекламодавців у своїй рекламній мережі Google Adwords – ретаргетинг.

Ретаргетинг – це можливість зв‘язатись за допомогою реклами з користувачами, які вже колись відвідували ваш сайт.

Як це виглядає на практиці. Наприклад, користувач зайшов на сайт туристичної агенції в розділ «подорожі до Парижу», але через якусь причину вирішив не користуватись послугами компанії (дорого, не підходить по часу, не той маршрут). З часом компанія вирішила провести рекламну акцію, в рамках якої поїздки до Парижу будуть коштувати на 20% нижче від попередньої ціни. Завдяки сервісу retargeting, компанія може показати рекламу акції саме тим користувачам, які раніше відвідували розділ «подорожі до Парижу».
При цьому, очевидно, мова йде про рекламу, яка розміщуватиметься через рекламну мережу Google на будь-якому іншому сайті.

Ще один приклад застосування – квитки на концерт відомого джаз-бенду не розпродались до кінця через їх дороговизну. В останній день перед концертом вирішили суттєво знизити ціну і менеджер з реклами розміщує окреме оголошення через retargeting, яке буде показано тим користувачам, які раніше заходили на сайт, але не придбали квиток.

Читати більше про: AdWords, Google, Google AdWords, retargeting, інтернет реклама, реклама, ретаргетінг

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом



  • Ace

    Правильное использование ретаргетинга наоборот позволяет не доставать пользователей одинаковой рекламой. Благодаря набору сценариев, ретаргетинг дает 4 варианта контакта вместо одного (при его отсутствии).

    Но если забивать микроскопом гвозди, то да, конечно.

    • maksym

      угу, дякую Женя, текст поправили

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA