Google анонсував нову можливість для рекламодавців у своїй рекламній мережі Google Adwords – ретаргетинг.
Ретаргетинг – це можливість зв‘язатись за допомогою реклами з користувачами, які вже колись відвідували ваш сайт.
Як це виглядає на практиці. Наприклад, користувач зайшов на сайт туристичної агенції в розділ «подорожі до Парижу», але через якусь причину вирішив не користуватись послугами компанії (дорого, не підходить по часу, не той маршрут). З часом компанія вирішила провести рекламну акцію, в рамках якої поїздки до Парижу будуть коштувати на 20% нижче від попередньої ціни. Завдяки сервісу retargeting, компанія може показати рекламу акції саме тим користувачам, які раніше відвідували розділ «подорожі до Парижу».
При цьому, очевидно, мова йде про рекламу, яка розміщуватиметься через рекламну мережу Google на будь-якому іншому сайті.
Ще один приклад застосування – квитки на концерт відомого джаз-бенду не розпродались до кінця через їх дороговизну. В останній день перед концертом вирішили суттєво знизити ціну і менеджер з реклами розміщує окреме оголошення через retargeting, яке буде показано тим користувачам, які раніше заходили на сайт, але не придбали квиток.