Організація Pew Internet and American Life Project опублікував дані свого нового дослідження, яке свідчить про те, що традиційні сайти з новинами поступилися популярністю так званим агрегаторам новин, які збирають інформацію з різних джерел на одному сайті.
В ході проекту досліджувалася аудиторія розміром у 2200 відвідувачів сайтів новин. Найбільш вагомим фактом дослідження стало те, що більше половини цих людей використовували новинарні портали щодня. З 4600 сайтів різних онлайн-ЗМІ всього 7% привернули увагу аж 80% всього трафіку.
Тим не менш, перше місце за популярністю зайняли саме агрегатори новин, такі як Google News або Yahoo News. 68% людей віком від 18 до 29 років використовували їх в якості головного джерела новин. На другому та третьому місці опинилися, відповідно, сайти телевізійних агенцій (наприклад, CBS або Fox News) та тематичних або локальних видань.
Нещодавно ми писали про ще одне дослідження цієї ж організації, згідно якого стало відомо, що жителі США віддають перевагу саме онлайн-ЗМІ, а не друкованим виданням.