Компанія Entensys опублікувала результати свого дослідження, згідно з яким більше 20% відвідувань інтернету під час виконання роботи приходиться на 2 сайти – це соціальні мережі Вконакте та Одноклассники.
Даними для проведення такого дослідження послужила інформація про 380 мільйонів відвідувань сайтів більше 3 тисяч працівників, на робочих місцях яких був установлений фільтр від Entensys. Дослідження проводилось в 2009 році в Росії, Україні, Білорусі, та в інших республіках на території СНД.
Цікаво, що за 2009 рік відвідуваність Вконтакте суттєво зросла, в той час як рівень відвідуваності odnoklassniki.ru залишився на тому ж рівні. Таким чином, Вконтакте популярніше свого конкурента у 7 разів. Такий стрибок пояснюють тим, що Вконтакте впродовж 2009 року запропонував своїм користувачам багато нових сервісів.
Разом з цим виросла відвідуваність усіх сайтів категорії “Соціальні мережі та блоги” – з близько 20% на початку року до 24% наприкінці. Цікаво, що найбільш часто соцмережі використовують в офісах на 25-30 комп”ютерів. Найменш популярними vkontakte.ru та odnoklassniki.ru виявились у маленьких офісах (до 5 ПК).
В дослідженні зазначається, що соціальні мережі в СНД набагато популярніші, ніж закордоном. Лише дві найбільші соціалки віднімають 20% робочого часу, проведеного в інтернеті, що починає бути важливою проблемою для власників бізнесу.
Pingback: Віддалена робота: українські реалії « Blogoreader – українська блогосфера та інтернет()