YouTube планує поділитися прибутками від реклами з незалежними музикантами та групами, які відкриють свій канал на сервісі.
Нова програма отримала назву Musicians Wanted (Розшукуються музиканти), і має на меті привернути увагу всіх талановитих виконавців для того, щоб вони викладали своє відео з виступами саме на YouTube, а не деінде. Для прикладу, соціальна мережа MySpace вже досить тривалий час тримає репутацію саме музично-орієнтованої соціалки, адже саме на MySpace зареєстровано чимало музикантів.
До цього часу YouTube виплачував кошти за подібною схемою лише професійним музикантам, які мають укладені контракти з лейблами. Цей крок – ще одна зі спроб компанії привернути увагу популярних авторів, відеоролики яких потенційно можуть збирати навколо себе велику аудиторію. Приміром, нову програму Musicians Wanted презентували в короткому відео дует Pomplamoose, який виклав свій кавер на пісню Telephone авторства Lady Gaga та Beyonce. За 5 днів відео Pomplamoose подивилось вже більше 700 тисяч людей, внаслідок чого музикантам запропонували презентувати нову партнерську програму на сайті.
Поки що дана можливість є лише у жителів США, однак її обіцяють відкрити для всіх бажаючих вже зовсім скоро.
Варто згадати також, що у січні 2010 року YouTube запустив аналогічну програму для режисерів усіх рівнів – Filmmakers Wanted. Обидві програми будуть спрямовані на те, щоб надавати користувачам якомога якісніший контент і позбутися іміджу сайту “з домашнім відео”.