• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 13 Березня 2010

Авіакомпанія JetBlue нестандартно використала Twitter

Tweet
Tweet

Американська авіакомпанія JetBlue за допомогою свого Твіттер-аккаунту @Jetblue змогла привернути увагу тисяч людей, які шукали сховані авіаквитки у різних місцях Нью-Йорка.

Акція стала частиною святкувань, присвячених 10-річчю компанії. JetBlue написала у своєму Твіттері, що роздасть безкоштовно близько тисячі квитків, і сховає їх у трьох секретних місцях Манхеттену. Морган Джонстон, керівник PR-відділу компанії, розповів CNET цікаві напіванекдотичні історії, які йому вдалось дізнатись під час проведення акції. “Люди користувалися таксі, щоб якнайшвидше потрапити з одного місця в інше, цілі офіси піднімалися на ноги, коли дізнавалися, що десь поблизу є місце зі схованими квитками, а один водій навіть залишив своє робоче місце, щоб отримати квиток від JetBlue”, – сказав Джонстон.

Безплатні квитки включали в себе можливість польоту в обидва кінці між будь-якими містами, де літають рейси JetBlue, включаючи Карбиський регіон. Щоб зробити змагання між людьми більш насиченим, взамін квитка потрібно було щось принести. У першому випадку з трьох, наприклад, квиток можна було обміняти на вітальну листівку для JetBlue, у другому – якийсь блакитний одяг і щось пов”язане з літаками, а в третьому – поштову листівку з містом, яке стало десятим, у якому JetBlue почала свою діяльність.

Близько по 300 квитків у кожному з місць розходилися не більше ніж за 20 хвилин, кожен раз, коли у Твіттері повідомлялися точні координати схованки. Джонстон сказав, що перший квиток люди забирали вже через 3-5 хвилин, навіть якщо треба було взяти із собою якусь річ, наприклад, листівку з містом.

На щастя, під час такого масового флеш-мобу ніхто не постраждав і не виявив свій гнів у разі невдачі. Зараз кількість фоловерів @JetBlue перевищує 1,6 мільйонів людей.

Читати більше про: PR, Twitter, акція, Твітер, Твіттер, флеш-моб

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA