Американська авіакомпанія JetBlue за допомогою свого Твіттер-аккаунту @Jetblue змогла привернути увагу тисяч людей, які шукали сховані авіаквитки у різних місцях Нью-Йорка.
Акція стала частиною святкувань, присвячених 10-річчю компанії. JetBlue написала у своєму Твіттері, що роздасть безкоштовно близько тисячі квитків, і сховає їх у трьох секретних місцях Манхеттену. Морган Джонстон, керівник PR-відділу компанії, розповів CNET цікаві напіванекдотичні історії, які йому вдалось дізнатись під час проведення акції. “Люди користувалися таксі, щоб якнайшвидше потрапити з одного місця в інше, цілі офіси піднімалися на ноги, коли дізнавалися, що десь поблизу є місце зі схованими квитками, а один водій навіть залишив своє робоче місце, щоб отримати квиток від JetBlue”, – сказав Джонстон.
Безплатні квитки включали в себе можливість польоту в обидва кінці між будь-якими містами, де літають рейси JetBlue, включаючи Карбиський регіон. Щоб зробити змагання між людьми більш насиченим, взамін квитка потрібно було щось принести. У першому випадку з трьох, наприклад, квиток можна було обміняти на вітальну листівку для JetBlue, у другому – якийсь блакитний одяг і щось пов”язане з літаками, а в третьому – поштову листівку з містом, яке стало десятим, у якому JetBlue почала свою діяльність.
Близько по 300 квитків у кожному з місць розходилися не більше ніж за 20 хвилин, кожен раз, коли у Твіттері повідомлялися точні координати схованки. Джонстон сказав, що перший квиток люди забирали вже через 3-5 хвилин, навіть якщо треба було взяти із собою якусь річ, наприклад, листівку з містом.
На щастя, під час такого масового флеш-мобу ніхто не постраждав і не виявив свій гнів у разі невдачі. Зараз кількість фоловерів @JetBlue перевищує 1,6 мільйонів людей.