• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 11 Березня 2010

Дайджест: Google AdWords і ПриватБанк, PROpeller Digital, інтернет обійшов друковані ЗМІ, Цукерберг і Cannes Lions, CNN боїться Facebook, мобільна реклама на Youtube

Tweet
Tweet

Google AdWords спільно з ПриватБанком проводять акцію, яка дає можливість заощадити 50% на відвідування семінарів Google та отримати 300 грн. на рекламу свого сайту в Google AdWords. Подробиці акції можна знайти тут.

Премія в сфері інтерактивного маркетингу PROpeller Digital, як і минулого року буде вручена в рамках конференції «Інтернет Маркетинг в Україні», яка відбудеться 20-21 травня в Києві.

В США затрати на інтернет-рекламу вперше перевищать витрати на друковані види реклами. Такий прогноз на 2010 рік оприлюднила Financial Times з посиланням на компанію Outline Incorporated. Американські компанії потратять $119,6 млрд. на різноманітні види онлайн- та цифрових рекламних стратегій. В той же час, сумарні затрати на друковані види реклами складуть $111,5 млрд.

Засновник Facebook, 25-річний мільярдер Марк Цукерберг, названий Медіа-персоною Року на Cannes Lions 2010. Таке звання вручається людям, які змінюють вигляд медіа та комунікацій у всьому світі.

Джон Клейн (Jon Klein), президент CNN, вважає найбільшою загрозою для своєї компанії не конкурентів по медійному бізнесу, а соціальні мережі. В першу чергу – Facebook.

Google запустив конекстну рекламу на мобільній версії YouTube

Читати більше про: Cannes Lions, CNN, Facebook, Google AdWords, PROpeller Digital, YouTube, Приватбанк, реклама, Цукерберг

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Roumek

    ПриватБанк останім часом став співпрацювати з інтернетом

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA