Інтернет-видання Advertising Age опублікувало цікавий перелік причин, чому компанії не повинні блокувати доступ до соціальних мереж своїм працівникам.
1. Опір – марний.
Працівники мають повноцінний доступ до інтернету на своїх смартфонах, і це явище швидко поширюється. До 2013 року 43% всіх мобільних користувачів інтернету (понад 600 мільйонів людей) будуть заходити на соціальні мережі саме через свої мобільні пристрої.
2. Не думайте, що люди не будуть шукати інші шляхи, щоб витратити свій час.
Найбільшим побоюванням керівників компаній є те, що використання соціальних мереж працівниками призведе до так званого “notworking” (гра слів, співзвучне з networking – сидінню в соціалках), а не роботи. Блокування доступу передбачає, що люди будуть дійсно працювати, а не гаяти час на пошук якогось іншого заняття.
3. Соціальні мережі можуть зробити людей продуктивнішими.
Три з чотирьох із 895 експертів, опитаних у ході дослідження “Майбутнє інтернету”, відзначили, що використання соціальних медіа розширює можливості людського інтелекту, а дві третини сказали, що інтернет покращує читання, писання та використання знань.
4. Ви пропускаєте великі ідеї.
Великі ідеї можуть приходити з будь-якого підрозділу компанії. Використання соціальних мереж всередині компанії заохочує співробітництво працівників усіх рівнів. Самі люди можуть стати тією експертизою, що буде оцінювати якість функціонування бізнесу. У більшості великих компаній люди не співпрацюють, а конкурують: маркетинг конкурує з відділом продажу, а відділ реклами конкурує з PR-відділом.
5. Співробітники насправді є більш надійними, ніж самі компанії.
Менеджери турбуються про те, що їх колеги стануть джерелами витоку конфіденційної інформації, або будуть погано писати про свою роботу. Насправді ж більшість людей мають значно більше здорового глузду, ніж поставити під загрозу їх кар”єру через кілька записів у соціальних мережах, особливо зараз.
Якщо ви не довіряєте своїм підлеглим, то це означає дві речі: або ви наймаєте не тих, кого треба, або ж ви неправильно навчаєте тих, кого найняли на роботу. Люди, що мають намір сказати щось погане про вашу компанію, так чи інакше знайдуть спосіб зробити це – і не важливо, будете ви блокувати доступ до соціалок, чи ні. Навпаки, негативні відгуки можуть стати для вас тривожним дзвіночком про те, що у вас щось негаразд.