• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 8 Березня 2010

Інтернет маркетинг добрався і до української туристики

Tweet
Tweet

Туристична галузь є одним з головних генераторів прибутку для світового інтернету. На неї припадає велика частка онлайн реклами та онлайн платежів. І якщо для багатьох українців вже давно стали звичними можливість планувати свої подорожі за кордон через інтернет – бронювати готелі, купувати авіаквитки, домовлятись про екскурсії, то з внутрішнім туризмом ситуація є значно гіршою. Нещодавно в м.Яремче відбувся семінар на тему використання інтернет інструментів для вітчизняної туристичної галузі. Ми попросили організатора заходу – Максима Залевського розповісти детальніше про цей захід.

Карпати є одним з найперспективніших туристичних регіонів України, який також має й свої особливості: левова частка готельного фонду – це приватні садиби або мініготелі на 10-15 номерів.

Тиждень тому у Яремчі відбувся семінар «Інтернет як інструмент реклами та маркетингу в туризмі». Учасники семінару розглядали як платні, так і безкоштовні методи просування туристичних послуг та відпочинкових закладів в інтернеті.

Малі приватні готелі – особливий сегмент туристичного бізнесу. Вони, як правило, не можуть дозволити собі ні розкішного вебсайту, ні великих бюджетів на просування свого готелю в інтернеті. Основні інструменти, які зараз ними застосовуються – пошукова оптимізація, банерна реклама та використання спеціалізованих сайтів оголошень.

Як приклад цікавого бізнесу на оголошеннях є сайт karpaty.info. Він має доволі цікаву бізнесмодель – розміщення оголошень на його сторінках є платним, при цьому вся інформація збирається групою спеціально навчених працівників – вони їздять по карпатських селах, фотографують готелі, садиби, кімнати, що здаються. Заповнюють базу даних, де чітко прописують ціни, розташування, реальний стан житла, відстані до найближчих курортів.

Інтернет маркетинг добрався і до української туристики

Оксана Ковальчук, karpaty.info

Таким чином karpaty.info містить перевірену інформацію та фотографії про житло, що є доволі зручно для потенційних туристів. Вони усвідомлюють куди їдуть відпочивати, які там будуть умови. Ну і сам сайт завдяки коштам власників готелів зміг сформувати реально діючу бізнес модель.

Серед українських сервісів оголошень також варто виділити тематичні каталоги otpusk.com, nezabarom.ua, сайти відгуків – turpravda.ua і mandria.ua. Система онлайн бронювання bookit.

На семінарі доволі часто звучала думка про те, що маркетинг в соціальних мережах починає набувати дедалі більшої популярності як інструмент залучення іноземних туристів. Як приклад використання мереж розглянули кейс готелю Люксор з Лас Вегасу, який активно застосовує соціальні медіа для контакту з аудиторією та напрацювання нових клієнтів через Facebook, Twitter, YouTube, Flickr. Готель лише у Твіттері має понад 14000 фоловерів і активно інформує їх новими акціями та сервісами:

Для карпатських готелів та приватних садиб надзвичайно велике значення має візуальна передача місцевих краєвидів та красот, автентичної культури та гуцульських інтер’єрів. Студія Денфільм – продемонструвала технологію 360-градусної віртуальної панорами на реальних прикладах – готелях Івано-Франківської області.

Андрій Ковнір з TurPravda.ua розпов про безкоштовну рекламу, яка «в 5 разів важливіша за платну»:

Цікавий виступ зробив Олег Головних (connect.ua) про мистецтво медійної реклами. Зокрема про значення кольорової гами та шрифтів на психологію поведінки користувачів та їх реакцію.

Інтернет маркетинг добрався і до української туристики

Олег Головних, connect.ua

Активну дискую учасники провели щодо одного з ключових питань туристичного бізнесу – системи онлайн платежів. Зокрема розглядались кейсти застосування WebMoney, як платіжного інструменту.

Директор Яндекс Україна – Сергій Петренко розповів про можливості контекстної реклами та просуванні готелів через Яндекс.Маркет. Сподобався принцип подачі інформації про готелі в пошуку, за умови правильної роботи з інструментарієм Яндекс.Вебмайстер. Багато говорили про статистику та тенденції українського ринку. Значення української мови при пошуку в Яндексі.

Інтернет маркетинг добрався і до української туристики

Сергій Петренко, Яндекс-Україна

Сергій Петренко також повідомив радісну новину, що Яндекс ближчим часом візьметься за створення карти Карпат в своєму сервісі Яндекс.Карти.

Роман Кузема з «Бегун Україна» розповів про клієнтоорієнтований підхід до контекстної реклами, логіка мислення туриста та принципи роботи рекламної мережі Бегун. Кілька успішних кейсів, які продемонстрували нестандартний і творчий підхід до реклами.

Інтернет маркетинг добрався і до української туристики

Роман Кузема, Бегун-Україна

На семінарі було презентовано методичний посібник Максима Залевського «Як просувати товари та послуги через інтернет». Посібник включає теоретичні основи інтернет-маркетингу та практичні кейси щодо їх реального застосування від агенцій Adwork, Coxo, Бегун і aContext.

Інтернет маркетинг добрався і до української туристики

Максим Залевський, організатор семінару

Основні поради, які давали доповідачі під час семінару:
– Подавати правдиву інформацію в інтернеті, не прикрашати її штучно
– Розміщувати тільки актуальні ціни та послуги
– Виставляти у видимих місцях реальні контакти, а не тільки форму зворотного зв’язку
– Користуватись послугами консультантів Бегун та Яндекс «Тариф Беззаботный», хоча б на початковому етапі
– Враховувати специфічні потреби клієнтів до кухні (дієтична кухня), алергії
– Працювати з відгуками клієнтів у гостьових на сайтах відгуків, форумах та соціальних мережах
– Працювати з e-mail розсилками, давати можливість відписатись
– Давати лише вичерпні відповіді на публічні запити туристів, не вступати у дискусії
– Приймати різні форми платежів, у тому числі і онлайн платежі електронних платіжних систем типу WebMoney
– При розробці банерів враховувати його читабельність і однозначну зрозумілість
– Давати бонуси клієнтам, які прийшли через інтернет (розсилку, соцгрупу і т.д.)

Про миттєву віддачу для готелів та приватних садиб від використання інтернет технологій говорити поки що рано. Проте вже зараз можна зробити деякі висновки щодо змін у веденні маркетингу в готелів, які відвідували попередній семінар «Інтернет в готельно-ресторанному бізнесі» 22 листопада 2009 в м. Івано-Франківську
1. Готелі почали активно застосовувати систему онлай-бронювання, оцінивши її переваги.
2. Кілька готелів та приватних садиб ґрунтовно зайнялись реконструкцією сайтів під цільові запити клієнтів.
3. Готель «Надія» започаткував групи в соціальній мережі Вконтакте

10% коштів, отриманих від учасників семінеру, були перераховані на рахунок Долинської школи інтернату. Такі відрахування зроблені вже вдруге.

Автор: Максим Залевський – інтернет-маркетолог, агенція aContext
Фотографії: denfilm.com.ua

Вочер готовий розмістити інформацію про цікаві заходи пов’язані з розвитком інтернет комунікацій та інтернет технологій в Україні, новини українських стартапів та загалом про бізнес в Уанеті. Якщо у вас є чим поділитись – пишіть на watcher.editor@gmail.com

Читати більше про: aContext, відпочинок, залевський, карпати, маркетинг, реклама, семінар, туризм, туричтичний бізнес

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Google Україна покаже дерев’яні церкви Карпатського регіону

    Google Україна покаже дерев’яні церкви Карпатського регіону



  • turist

    В этом году впервые по настоящему легко смог исключительно через интернет решить все вопросы связанные с отдыхом в Карпатах (Подобовец)

  • Віктор Загреба

    Гарний матеріал і чудова подія! :) Добре, що Яремчанщина все більше виходить в інтернет, і що проходять такі події :) Шкода, що сам не біг бути.

    Прочитав вчора текст, сьогодні з компа дивлюся презентації, і одразу – “Протест, Ваша честь!”

    Ну як це можна — роблячи семінар для власників карпатських садиб ставити в приклад один з найдорожчих готелів в одному з найдорожчих міст світу??? (Я про “Luxor” в Лас Вегасі) Друзі, це явно неадекватний приклад. Річний бюджет “Люксора” – півмільярда доларів, а власника садиби – тридцять тисяч!!! Середня вартість номера відрізняється десь в такій самій пропорції!!! А також кількість номерів, кількість персоналу, тощо, тощо.

    Це все одно, що навчати людину літати на параплані, показуючи їй презентацію про Airbus 320.

    Підозрюю, учасники семінару теж не дуже зрозуміли паралель між садибою “У Світлани” з Ворохти і готлем-казино “Люксор” з Вегаса. ;)

    При всі повазі до авторів семінару, краще б взяли як приклад якийсь міні-готель з Закопан чи з-під Зальцбурга. Звісно, це не було б так вражаюче (канали на Ютюбі і голі дівки), але було б АДЕКВАТНО аудиторії.

  • Максим Залевський

    Пане Віктор!

    Дозволю собі не погодитись, щодо протесту. Адже всі інструменти, які використані у презентації (YuoTube, Flickr, Facebook, Direct-mail, Twitter) абсолютно безкоштовні.

    А значить їх можна застосовувати з будь-якими бюджетами. І про це вказано на останньому слайді.

    А ролик на Ютубі фокусував захоплені відгуки відвідувачів, а не голі дівки. І це ми детально розбирали на семінарі, шкода Вас не було.

    До зустрічі на наступному семінарі!

  • Віктор Загреба

    Максиме, дякую за реакцію :)
    Шкода, що ви не погоджуєтесь з аргументами. Хоч це все і безкоштовно, але все-таки приклад надто далекий від карпатської реальності…. Люксор може бути одним з прикладів, але не єдиним. Мені особисто було б цікавіше подивитися як використовують нью медіа сімейні готельні заклади Австрійських Альп. А вони їх теж використовують, я припускаю :)
    Успіхів!

  • Максим Залевський

    Добре, підготуємо, до наступного семінару, про Альпи. :)

  • Pingback: 3 плюс 2 плюс 1… Випуск #65 | Українська блогосфера()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA