За оцінками експертів, минулого року соціальна мережа Facebook змогла досягти прибутку у розмірі $600-700 мільйонів.
Поки Facebook є приватною компанією, точних цифр щодо розмірів доходу не дізнається ніхто. Однак блог Inside Facebook провів спеціальне дослідження та опитав експертів з метою дізнатись, на чому найбільше заробила соціалка. Так, згідно цих даних, $225 мільйонів Facebook заробив на рекламі торгових марок, $350 мільйонів – на так званій рекламі-за-дію (pay for performance), $50 мільйонів – на банерній рекламі Microsoft, та близько $10 мільйонів на продажах віртуальних товарів і сервісів всередині самого Facebook.
У компанії поки відмовляються коментувати будь-які фінансові показники, що з”являються на різних сайтах, називаючи це спекуляцією. В той же час, за минулий рік прогнозована виручка Facebook від різних видів монетизації виросла удвічі – з 300 мільйонів доларів до 600. Експерти прогнозують, що цього року Facebook зможе заробити не менше мільярда доларів.