Всезростаючу популярність онлайн-медіа підтвердило дослідження американської компанії Pew Reearch Center.
61% жителів США надають перевагу читанню новин в інтернеті, в той час як з газет про останні події дізнається всього половина опитаних. Тим не менш, онлайн медіа все ще поступаються телебаченню – 71% та 78% американців черпають новини із загальнонаціональних та регіональних телеканалів відповідно.
Найпопулярнішими новинарними сайтами серед опитаних людей виявились агрегатор Google News, CNN, та BBC.
Падіння відсотку прихильників газет пов”язане з тим, що останні два роки цей ринок в США переживає не найкращі часи, закриття газет або ж їх перехід в онлайн уже не є чимось нереальним. Так, з 2011 року платними стануть новини відомої газети The New York Times. Взяття плати за доступ до контенту – це одна з можливих бізнес-моделей, завдяки якій ринок друкованої преси в США зможе пережити невдалий фінансовий період.
Pingback: Агрегатори новин стали популярнішими за онлайн-ЗМІ | Watcher()