• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 9 Грудня 2009

Facebook змінив настройки приватності для своїх користувачів

Tweet
Tweet

Популярна соціальна мережа Facebook змінила налаштування приватності для всіх користувачів, вирішивши відкрити доступ до всього контенту, що створений самими користувачами, пише ReadWriteWeb.

За умовчанням, весь контент, що створюється людиною в Facebook, відкритий для загального доступу – до цього відносяться оновлення вашого статусу, інформація про вас, коментарі, картинки, та інше. Кожен користувач може повернути “старі налаштування”, для цього треба зайти на сторінку з настройками.

Facebook змінив настройки приватності для своїх користувачів

Цікаво, що дане оновлення, яке по суті є досить важливим, оскільки порушує чи не найфундаментальніші принципи роботи соціальної мережі, було анонсоване з мінімальною увагою преси.

Для чого це зроблено? Для того, щоб Facebook став більш відкритим для зовнішнього середовища – відтепер контент буде індексуватися пошуковими машинами, а незареєстровані відвідувачі отримають можливість переглядати те, що раніше було за закритими дверима.

Цікаво, як дане нововведення сприймуть як існуючі, так і потенціальні користувачі Facebook. Нещодавно їх кількість перевищила позначку у 350 мільйонів.

Читати більше про: Facebook

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • iozhikov

    Цікаво, в мене нічого не помінялося (здається). І нема такого повідомлення, як тут на картинці.

  • Тарас

    не НАСТРОЙКИ
    а НАЛАШТУВАННЯ

    якщо вже перекладаєте, то перекладайте з головою

    чи то ви так свої думки не можете грамотно викласти?

  • hellveen

    Тарас, щодо грамотності: http://www.slovnyk.net/?swrd=%ED%E0%F1%F2%F0%EE%E9%EA%E8&x=0&y=0 і ось це http://www.slovnyk.net/?swrd=%CD%C0%EB%E0%F8%F2%F3%E2%E0%ED%ED%FF&x=0&y=0

  • Pingback: Співробітники Facebook можуть читати ваші повідомлення | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA