• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 8 Грудня 2009

Половина людей використовує інтернет для власних цілей під час роботи

Tweet
Tweet

Дослідницька компанія Entensys опублікувала дані свого опитування, яке свідчить про те, що майже половина всіх опитаних працівників використовують тим чи іншим чином інтернет для неробочих цілей.

Близько 20% співробітників користуються соціальними мережами та власними блогами у робочий час. Ще 29% відвідують сайти, жодним чином не пов”язані з роботою. В десятку симпатій користувачів увійшли такі категорії сайтів:

  • соціальні мережі, персональні сайти та блоги – 20,4%
  • сайти про комп”ютери та інтернет – 14,1%
  • різне – 8,7%
  • економіка і бізнес – 7,6%
  • пошуковики – 7,3%
  • новини та ЗМІ – 6,7%
  • пошта – 4,8%
  • припарковані домени і мертві сайти – 3,8%
  • розваги та ігри – 3,6%
  • сайти з шкідливим ПЗ – 3,3%

Випадки, коли роботодавці закривають доступ до певних сайтів або їх категорій, аби уникнути використання працівниками інтернету у неробочих цілях. Наприклад, навіть в Україні вже не рідкість, коли на робочому місці немає доступу до популярних соціальних мереж Одноклассники або Вконтакте. У більш складних випадках інтернет-трафік фільтрується жорстикими фільтрами, які дають доступ лише до сайтів певної категорії, що можуть бути дійсно необхідними працівникам.

Втім, найкращий спосіб для менеджменту компанії вберегтися від таких ситуацій – взагалі не проводити інтернет на ті робочі місця, яким він не потрібен. А у вас на роботі блокується інтернет-трафік?


Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA