Компанія IKEA, що відома своїм меблевим бізнесом, оригінально використала стандартну функцію Facebook при відкритті свого нового магазину у місті Мальме, Швеція.
Для менеджера нового магазину – Гордона Густавссона – був створений профіль у соціальній мережі Facebook. Щодня він додавав у свій альбом фотографії демонстраційних кімнат магазину IKEA. Користувачам було запропоновано відмічати себе на тих предметах, які їм сподобались. Перший, хто помічав предмет, отримував її у подарунок. Акція привернула увагу тисяч людей і навіть вийшла за межі самого міста. Інформація про неї поширювалась практично без сторонніх зусиль організаторів – адже коли користувач Facebook помічає щось на фотографії, його друзі автоматично бачать цю дію у себе в стрічці.
Унікальнісь цієї акції полягає в тому, що компанія отримала чудове промо, витративши малі кошти та використовуючи стандартний фунціонал соціальної мережі. Весь процес наочно описаний у спеціальному відео.
Дану ідею для магазину IKEA втілило агентство Forsman & Bodenfors.