• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 24 листопадаа 2009

Дизайнери в шоці від нового логотипу AOL

Tweet
Tweet

Компанія AOL (America Online) змінила свою символіку. Тепер замість звичних трьох великих букв AOL логотип компанії складатиме надпис з крапкою “Aol.”

Дизайнери в шоці від нового логотипу AOL

Дизайнери в шоці від нового логотипу AOL

Видання Guardian опитало кількох відомих дизайнерів, щодо нової символіки компанії AOL. Вони піддали ребрендинг нищівній критиці. Дехто навіть намалював свою сатиричну версію нового логотипа:

Дизайнери в шоці від нового логотипу AOL

“Мені подобається ідея логотипів, які адаптуються під все. Але ця ідея досить буквальна і схожа на кліше. Я знаю, що у них було дуже мало часу на ребрендинг, але це не виправдання. Це перша річ, яку ви намалюєте на дошці з ідеями, і перша річ, яку ви викинете в смітник”, – каже лондонський дизайнер Флоріан Шмітт.

Олівер Райхнштайн, керівник студії, що базована в Токіо, дотримується дещо іншої думки: “Радиккальні зміни зазвичай свідчать про те, що з компанією щось не так. Ми всі знаємо, що не так із AOL. Їхній оригінальний бізнес (доступ в інтернет) є застарілим. Видалення всіх візуальних ключів та поява логотипу на випадкових зображеннях – безумовно, крайній захід. Якщо метою цього ребрендингу було проілюструвати, як компанія поступово зникає з мінливої цифрової поверхні планети, то я можу сказати, що робота виконана на відмінно”.

9 грудня 2009 року AOL повинна стати окремою компанією, згідно попередніх домовленостей з Time Warner, яка володіє нею зараз. Процедура передбачає самостійний вихід AOL на IPO – перший вихід на біржу.

Нагадаю, AOL володіє такими продуктами та сервісами, як соціальна мережа Bebo, музичний плеєр Winamp, служба миттєвих повідомлень ICQ.


Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn



  • askold

    креатіф в стилі айсікью.

  • SilverOk

    Мировой компании сельский семиклассник логотип нарисовал? :D

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA