Дослідницька компанія Inmind опублікувала результати свого опитування, яке було проведене серед українців в жовтні 2009 року.
Українські користувачі досить високо оцінюють свій рівень довіри до інтернету, який у цьому плані поступився лише особистим порадам близьких людей – їм довіряють 77% опитаних. Офіційна інформація, що публікується на сайтах, викликає довіру у 65% людей, в той час як неофіційним джерелам (наприклад форуми та блоги) довіряють 52% опитаних. Таким чином, інтернет випередив традиційні ЗМІ – друковану пресу та телебачення, рівень довіри до яких – 38% та 32% відповідно.
Водночас інтернет відіграє важливу роль при здійсненні покупок онлайн: потенційні покупці мобільних пристроїв та побутової техніки в першу чергу шукатимуть інформацію про товари в інтернеті. Звісно, не це є головною причиною, чому люди користуються інтернетом.
В трійці лідерів-причин використання інтернету – спілкування через e-mail, перегляд новин та пошук практичної інформації. Вони отримали 79%, 75%, 73% голосів відповідно. Всього лише 15% заходять в інтернет для ведення власного блогу.