Українське видання Marketing Media Review опублікувало рейтинг активності українських компаній в соціальних мережах.
В спеціальному паперовому виданні, яке називається “Выходим в интернет”, MMR проаналізував успіхи компаній в соціальних медіа.
Компанії все частіше звертають увагу на такий інструмент просування, як створення блогів і спільнот в соціальних мережах. […] Але ця активність поки що більше схожа на імпульс: точно знаємо, що потрібно створювати блоги, як – розберемося в процесі.
В соціальних мережах і блогах присутня велика кількість сторінок, які ведуться окремими департаментами або регіональними представництвами. […] Це говорить про відсутність єдиної корпоративної стратегії по використанню такого контака з цільовою аудиторією.
До рейтингу компаній увійшли 50 підприємств або регіональних представництв. За словами авторів рейтингу, в першу чергу враховувалися такі показники, як активність компанії в блогах та соціальних мережах, а не рекламні статті та медійна реклама, оскільки саме перший вид комунікації зараз найбільш ефективний при роботі з аудиторією 16-35 років. Найвищий бал компанія могла отримати, якщо інформація на її сторінці в соціальних медіа – актуальна, цікава, або ж така, що закликає до дискусії. Найнижче оцінювались рядові новини та прес-релізи.
Ось як виглядає перша десятка рейтингу:
Перше місце в рейтингу зайняла компанія Lenovo, яка отримала найвищий серед усіх інших учасників бал – 72. До ТОП-5 увійшли такі компанії, як Samsung, Київстар, Приватбанк, GfK.