• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Колесник · 11 Вересня 2009

Представник Shell вам ще не дзвонив? Подзвонить

Tweet
Tweet

В Україні врешті-решт зробили проект абсолютно подібний за сценарієм до шалено популярного інтерактивного проекту для португальського футбольного клубу Sporting.

Ознайомитись з кейсом ви можете в цьому відео

Суть проект полягала у збільшенні кількості власників сезонних квитків на матчі клубу. Користувач вводить своє ім’я та тел. номер, дивиться відео, і в певний момент (коли тренер дивиться на список тих, хто відсутній і без кого команда не зможе зіграти) отримує дзвінок на мобільний. Протягом 10 секунд тренер закликає людину прийти і підтримати команду, придбавши сезонний квиток.

Кампанія стала вірусною буквально з першого дня — було здійснено 200 000 дзвінків протягом перших кількох днів акції. 1 500 фанів придбали сезонні квитки.

А тепер повернемось до сабжу цього допису, оскільки в Україні розпочалась в чомусь подібна акція компанії Shell. Подібна за механікою, але чи така ж цікава і творча?

На відео з екрану я зняв процес участі в акції:

Відчуваєте різницю між першим і другим? Звісно, технологічно проекти однакові. Однак ідейно вони далекі як Північний полюс від Південного. У проекті для Спортінгу ми бачимо емоційну проблему: порожній стадіон, команда не може грати, все погано. Ми емоційно співчуваємо гравцям.

В проекті Shell відбувається якась комедійна постановка: голова представництва катає машинки (бо ж немає йому чого більше робити). І відволікається від них на дзвінки, щоб протягом 40 секунд розповісти (з акцентом) про шоколадні переваги програми лояльності.

Цікаво почути цю розмову? Клацайте:

Є ще деякі особливості реалізації, які потрібно було продумати наперед:

  1. На один номер можна дзвонити скільки завгодно разів. Тому якщо вам хтось дуже не подобається ви можете його “розважити” дзвінками про подарунки на автозаправках.
  2. Немає обмеження по часу коли можна здійснити дзвінок. Логічно було б, щоб це можна було зробити або лише в робочий час (не працює ж голова 24 години на добу) або до 20/21  години. Мені дзвінок надходив і о 23:53 і після опівночі. Не подобається сусід, який хропить? Здайте його номер телефону
  3. Немає захисту самого флешу: його можна розкодувати, зрозуміти логіку обміну данними зі скриптом, який запускає дзвінок та запустити свій скрипт здійснення дзвінків на випадкові номери. Захисту про таких дій я не знайшов.

Загалом непогана перша спроба, але саме відео не викликає будь-якого бажання залучити свої друзів до перегляду. Тут ні розваг, ні закликів до якихось дій, які можуть вплинути на людину. No fun.

Пропоную поміркувати над сценаріями роликів, які можуть викликати вірусне поширення. Припустимо такий: людина отримує відео від знаймого по лінку. У відео ми бачимо групу людей, які намагаються деактивувати бомбу, але їм не вистачає одного ключа. Вони всі сильно пітніють. Неприродньо сильно пітніють (як товариш в цій рекламі) . Вони звертаються поглядами на глядача із запитанням “може ти нам допоможеш”. В цей момент здійснюється дзвінок на телефон і людина чує голос “Ключ 353”.  З’являється форма для введення коду, який і декактивує бомбу. Ну і далі з’явлєяться наш чудовий продукт, який вирішує проблема надмірного поту.

Автор статті: Сергій Колесник, директор агенції інтерактивного маркетингу One2Action (тематичний блог – digitalist.com.ua)

Читати більше про: shell, Sporting, дзвінок, телефон

Сергій Колесник
займається інтерактивними проектами в компанії One2Action Interactive

Сергій Колесник на зв'язку

Блог автора Twitter

Також читайте:
  • У ВКонтакте та Facebook можна дізнатися ваш прихований номер мобільного

    У ВКонтакте та Facebook можна дізнатися ваш прихований номер мобільного

  • В червні в Україні розпочнеться продаж 2-х нових телефонів під брендом МТС

    В червні в Україні розпочнеться продаж 2-х нових телефонів під брендом МТС

  • Facebook створює свій смартфон

    Facebook створює свій смартфон

  • Смартфони стають конкурентами кредитним карткам

    Смартфони стають конкурентами кредитним карткам



  • sheller

    Но все же нужно отдать должное компании Shell – она двигается в правильном направлении. Для украинского рынка лучше уж так, чем никак.

    А кто для них разрабатывал все это? Или продукт централизовано из центрального офиса Шел?

  • Сергій Колесник

    Не важливо хто розробляв, бо тут немає унікального технологічного ноу-хау.

    Головна проблема проекту для Shell у відсутності ідеї, яка би “чіпляла” глядача.

  • Роман Рыбальченко

    Не согласен с автором. Мне кампания понравилась, в кои-то веки разослал знакомым и наблюдал за реакцией людей — очень эмоционально и wow.

  • Оля Дегтярьова

    А я згідна – ідея дуже хороша, і Shell загалом молодці, що спробували її втілити. Але трохи недолуго. Акцент, беземоційність, і непродумане до кінця, імхо, втілення, ідею попсували. А от Sporting – браво і оплески.

  • Назар

    Про три руки у ролику Шелла класний коментар Сергія, ха-ха-ха. Ролик абсолютно no fun, згоден. Двійка творчій агенції і продакшену.

  • Ерик

    да ладно “отсутствие идеи, которая бы цепляла”)) а то, что вся аська забита линками на этот ролик – это не показатель, по вашему? я думаю, что все автолюбители, которые есть в Сети увидели этот ролик, а критиковать креатив – дело, конечно, нужное… но безсмысленное, если коммуникационная задача выполнена.

  • Сергій Колесник

    Еріку,

    Давайте почнемо з представлення — з ваших слів можна зробити висноко, що ви виступає від сторони виконавця проекту.

    Щодо “забитої аськи”, то ви все-таки перебільшуєте. Я зробив експеримент і відправив лінк декільком своїм друзям і питав пізніше , чи вони переправили його далі. Такого вони не робили. Хоча, коли я відправляв того ж “суфльора” або “міша, у тєбя скучноє ліцо”, то такі віруси йшли далі і далі.

    А про виконану комунікаційну задачу найкраще скажуть цифри з Google Analytics. Переконайте нас!

  • Ерик

    я бы тоже с радостью посмотрел на результаты Гугла по этой кампании, а также на количество юзеров, которые до конца дослушали “обращение” ))
    касательно аськи – мне приходили линки и я переправлял их другим и я также встречал упоминания в блогах о видео Shell`а. я согласен, что видео не дает какого-то экстра-фана, кроме фана от самой технологии. но для первого подобного кейса и этого достаточно.

  • Saymon

    на составе уже писали про то, кто исполнитель – http://www.sostav.ua/news/2009/09/21/9/25403/

  • Pingback: digicase: Новорічне привітання від Козирної Карти | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA