Схоже, в Твітера з‘явився цікавий конкурент, який для опису того, чим ви зараз займаєтесь обмежує користувача не 140 символами, а фотографією.
Dailybooth дає можливість як зробити фото через вебкамеру, так і надіслати фото зроблене мобільним телефоном, чи завантажити вже існуючий файл на комп‘ютері чи деінде в інтернеті.
Інтерфейс сервісу багато в чому схожий з Твітером. Тут у вас теж будуть фоловери, а не друзі, “@” перед іменем (@maksm) та багато інших дрібниць. Користувачі окрім завантаження фото, можуть і коментувати активність своїх фоловерів. Це робить сервіс доволі інтерактивним, що в першу чергу може бути цікаво для тінейджерів, які не дуже полюбляють Твітер. Основний акцент розробники сервісу (один з інвесторів – Y Combinator) планують зробити саме на самофотографуванні користувачів через вебкамери.
Хоча DailyBooth був запущений лише в січні, він показує фантастичні результати росту. За даними TechCrunch, його місячна аудиторія в липні перевищила 3 млн. унікальних користувачів. Ріст складає близько 35% щомісяця. За таких умов в серпні стартап може пробити 4 млн. позначку.
На перших етапах існування сервісу, в інвесторів з Y Combinator було бажання перейменувати DailyBooth в щось більш милозвучне, але активна і швидкозростаюча аудиторія переконала їх залишити все як є.
Сервіс дає можливість синхронізувати його з Твітером – лінки на нові фото одразу потраплятимуть у твітер-стрічку. Також завершується тестування синхронізації з MySpace та Facebook. Передбачається, що остання зроблена користувачем фотографія автоматично зможе замінювати фото в профайлі користувача.
Варто спробувати.