Дослідницька компанія Pear Analytics оприлюднила дані, згідно з якими, 3,75% повідомлень в Твітері є спамом.
Це несподівано низький результат. Самі дослідники були здивовані, оскільки їхня гіпотеза до початку практичних замірів передбачала відсоток більший в рази. Для порівняння – в електронній пошті частка спаму в травні 2009 року склала близько 90%.
Разом з тим треба зважати на молодий вік Твітера і його технологічної платформи. Тому спам технології ще проявлять себе в найближчому майбутньому. І чим більше зростатиме популярність мікроблогінгу, тим більшу увагу спамерів він привертатиме до себе.
Щодо неспамівських твітів, то 40% складають беззмістовні розмови, 8,75% – новинарні повідомлення (певно, єдине, що може мати суттєвий інтерес), 37% – діалоги, і близько 6% – селфпромо.