• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 13 Серпня 2009

Як писати про те, чого ніколи не бачив

Tweet
Tweet

Українські ЗМІ дружно повідомили вчора, що Facebook купив файлообмінник Friendfeed. Хороша новина. Варта уваги. До угоди була прикута увага всієї ІТ-спільноти світу. Якщо б не одне «але» – Friendfeed до вчорашнього дня не був файлообмінним сервісом. У нього лише місяць тому така функція з‘явилась, але нею користуються менше 1% користувачів.

Friendfeed завжди був агрегатором, що в режимі реального часу консолідує в одному місці апдейти з різноманітних соціальних сервісів – тобто дає можливість користувачу відслідковувати активність своїх друзів чи просто оновлення в блогах, соціальних мережах чи будь-яких інших сервісах, що генерують RSS фіди.

Назвати Friendfeed файлообмінником – це десь те саме, що «Однокласники.ру – сервіс проставляння оцінок для фотографій»

Не знаю хто перший з українських «журналістів» придумав назвати Friendfeed файлообмінником, але по тексту видно, що людина не просто помилилась, а вона усвідомлено кілька разів говорила про файлообмінну функцію – як основну сервісну, і що саме це є причиною придбання компанії Фейсбуком. Можливо хтось переклав термін «sharing service» як файлообмінник.

Очевидним є те, що людина, яка писала про сервіс, ніколи в житті його не бачила, і не користувалась. Те ж саме стосується й більше десятка інших онлайн ЗМІ, які передрукувалу новину. Що, загалом, є дивним. Бо як можна писати те, чого ти ніколи не бачив?

Найбільше мене вразив в цій історії той факт, що одним з сайтів, який повідомив новину є Агенція Інтернет Новин (AIN.ua) – профільне видання, яке щодня пише на цю тематику. Нагадаю, що 3 місяці тому у виданні зі скандалом помінялась команда, новий керівник проекту Олександр Брамс недвозначно натякав на непрофесійність старої команди та обіцяв всім показати справжній клас нової команди.

Скріншот початку статті на АІНі:

Як писати про те, чого ніколи не бачив

Але продовження виявилось ще цікавішим, в кінці статті був розміщений лінк, який пропонував прочитати «О социальные сетях и их посещаемости можно прочитать в нашей статье».

Зі статті я для себе з‘ясував, що «Україна живе в епоху першого веба», і у нас по відвідуваності лідирують портали і кілька контент проектів. При цьому автор посилається на Бігмір:

Як писати про те, чого ніколи не бачив

Тобто на основі даних Бігміру, автор робить висновки про весь Уанет і виносить вердик – у нас web 1.0. При цьому чи то досвіду, чи знань не вистачило, щоб пошукати якісь інші дані. Навіть новачки мали б знати, що перші позиції в Україні займають Вконтакте, Google, Mail.ru, Yandex, Одноклассники.ру, і аж ніяк не компанії, вказані в топі Бігміра.

Можливо я і згущую фарби, але в Україні існує катастрофічна проблема – відсутність інформаційного містка між вебом та людьми, які поки що поза вебом. Таким містком могли б бути журналісти, але рівень онлайн ЗМІ у нас такий низький, що я з жахом собі уявляю, що ж там твориться в традиційних медіа, і що вони пишуть/показують своїм читачам/глядачам про інтернет.

Читати більше про: ain.com.ua, ain.ua, Facebook, FriendFeed, АІН, журналісти, українські

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • skipenko

    Про традиційні ЗМІ то мабуть буде десь так – З розмов старушенцій під підїздом: “То шо ви кажете, Мєдвєдєва якісь відеоблохи покусали?”

  • Раковець Олександр

    А Корреспондент чомусь вважає, що Френдфід належав Гуглу: http://korrespondent.net/tech/technews/931242

  • woofer

    Узнал много нового про FrF ;)

  • JabbyPanda

    Новина про те, що Facebook купив Friendfeed цікава лише для вузькоспеціалізованих IT ЗМІ, таких як
    Ain.com.ua.

    Ain.com.ua втратив на репутації, ITC.UA, навпаки, лише підтвердив ;)

    http://itc.ua/node/39980

  • maksym

    ну в ITC вистачило мізків не писати про файлообмінник ФрнедФід :)

  • Oleksa Yur

    Брамс – ніякий не “новий”. Саме він свого часу АІН і створював (мало не в кінці 90-х).

  • maksym

    в даному випадку – новий. бо проектом він не займався більше 6 років

  • Pingback: 3 плюс 2 плюс 1… Випуск #51 | Українська блогосфера()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA