• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 12 Серпня 2009

Social Media Revolution

Tweet
Tweet

Періодично – десь раз на пів року з‘являються відеоролики, які в доступній формі на основі фактів пояснюють важливість та безповоротність в соціальній поведінці людей з появою соціальних медіа в нашому житті.

До них треба критично ставитись, оскільки деякі факти, м‘яко кажучи, притягнуті за вуха, деякі не є аж такими переконливими. Але якщо розглядати такі ролики як явище – то воно є цікавим. В першу чергу через те, що таки когось нового вони можуть навернути у віру в соціальні медіа. Отже, насолоджуйтесь та долучайтесь:

Читати більше про: Revolution, Social Media, video, революція, соціальні медіа

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Найпопулярніші відео, які дивились українці на YouTube в 2017 році

    Найпопулярніші відео, які дивились українці на YouTube в 2017 році

  • Щодня користувачі YouTube проводять мільярд годин за переглядом відео

    Щодня користувачі YouTube проводять мільярд годин за переглядом відео

  • Коли титри справді важливі: як створити відео для соцмереж

    Коли титри справді важливі: як створити відео для соцмереж

  • Тривалість перегляду відео на мобільних пристроях сягнула 200 годин на рік

    Тривалість перегляду відео на мобільних пристроях сягнула 200 годин на рік



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA