PR фірма Burson-Marsteller зробила дослідження щодо використання соціальних медіа компаніями з Fortune 100. Twitter виявився найпопулярнішим соцсервісом, який використовують ці компанії. Що, в принципі, не дивно. Адже процедура входження і користування сервісом є ультрапростою.
Згідно з дослідженням, 54% зі 100 найбільших компаній світу, мають офіційний екаунт в Твітері, 32% – ведуть блог, 29% – мають Facebook Page. Що цікаво – 76% компаній, які використовують лише один з трьох наведених інструментів, використовують Twitter.
Лише 17% компаній використовують Twitter, Facebook та блог.
Дослідження також стосувалось і щодо призначення використання кожного з каналів. Виявилось, що 94% компаній розміщують в Твітері новини або оголошення, 67% – використовують як сервіс обслуговування клієнтів, 57% – для оголошення про цікаві пропозиції та промоакції.
Тим, кому цікаві більш глибші цифри та деякі цікаві факти, раджу подивитись цю презентацію: