• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 27 Липня 2009

Які компанії найефективніше використовують соціальні медіа в своїй роботі з клієнтами?

Tweet
Tweet

Дослідницька компанія Altimeter Group, створена вихідцями з Forrester Research, та маркетингова компанія Wetpaint опублікували дослідження «Engagement Report» про використання найвідомішими брендами світу соціальних сервісів в інтернеті.

Дослідження стосується 100 найдорожчих брендів світу та як ці бренди використовують 11 популярних соціальних сервісів, в т.ч. Facebook, Twitter та YouTube.

В рамках дослідження була створена база даних, де зокрема є рейтинг рівня залученості бренду в маркетинг соціальних медіа (кількість каналів та глибина використання). На першому місці опинилась мережа кав‘ярень Starbucks, за якою далі йдуть Dell та eBay. В десятці також є компанії Google, Microsoft, Thomson Reuters, Nike, Amazon, SAP.

Сайт, де можна більше дізнатись інформації та ознайомитись з рейтингами – EngagementDB.com

Engagement Report можна завантажити тут.

Читати більше про: Dell, ebay, Engagement Report, SMM, Starbucks, корпоративний піар, соціальні медіа

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Depeche Mode запропонував фанам вести Facebook-сторінку гурту

    Depeche Mode запропонував фанам вести Facebook-сторінку гурту

  • Кернес розповів у Твіттері, як відвідав SMM-конференцію

    Кернес розповів у Твіттері, як відвідав SMM-конференцію

  • В Інстаграмі іракських військових користувачі голосуванням вирішують вбивати чи ні захоплених бойовиків ІДІЛ

    В Інстаграмі іракських військових користувачі голосуванням вирішують вбивати чи ні захоплених бойовиків ІДІЛ

  • Укрпошта домовиться з Amazon i eBay про прискорену доставку

    Укрпошта домовиться з Amazon i eBay про прискорену доставку



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA