Сьогодні Твітер запустив розділ «Twitter 101», який покликаний збільшити ефективність використання сервісу в бізнес цілях.
Не секрет, що саме корпоративний сектор розглядається менеджментом та акціонерами Твітера, як основний ресурс для монетизації мікроблогінга. Кількість компаній, які використовують сервіс в своєму повсякденному житті щодня зростає. З часом, Твітер може ввести деякі додаткові функції, використання яких буде важливе саме для корпоративних клієнтів. Тому для компанії важливо, щоб кількість компаній, зареєстрованих на Твітері зростала, але, що не менш важливо – вони повинні відчути позитивний ефект від його застосування.
«Twitter 101» – це умовна «інструкція до використання» мікроблогінга. Тут можна прочитати що таке Twitter, як розпочати з ним працювати, основні терміни (Following, RT, Hashtag і т.д.) , поради щодо найкращого і найефективнішого використання сервісу. Окремий розділ присвячений Case Studies – 10 реальних прикладів застосування Твітера для різних компаній. Тут є й ті, про які ви вже мали нагоду прочитати на Watcher.com.ua – Dell та Pepsi.
Дуже раджу почитати як початківцям, так і тим, хто вже давно з Твітером «на ти».