Ning – сервіс №1 в світі, який дає можливість будь-кому створити власну соціальну мережу за кілька хвилин, підняв черговий раунд фінансування в розмірі $15 млн. Інвестором виступив фонд LightSpeed Venture Partners.
Ця новина є позитивним знаком для Ning.com в умовах різкого скорочення обсягу венчурних інвестицій в онлайн проекти загалом в світі. Станом на сьогоднішній день проект вже отримав сумарно $119 млн. інвестицій.
На Ning.com зараз співіснує понад 1,3 млн. соціальних мереж, в яких зареєструвалось близько 30 млн. користувачів. Ning.com є 154-м сайтом в світі за відвідуваністю (рейтинг Alexa.com).
Хоча треба бути об‘єктивним – більшість соцмереж на Нінгу не проявляють жодної активності та створювались на хвилі ентузіазму, який має схильність зникати з часом. Щодня на сайті створюється близько 4 тис. нових соціальних мереж та реєструється понад 60 тис. нових користувачів.
Інвестори оцінюють загальну вартість Ning.com в $750 млн. Основна стаття доходів проекту – платні послуги. Наприклад, за окрему плату можна відмовитись від реклами в соціальній мережі, перенести її на власний домен чи збільшити обсяг трафіку.
Pingback: Ning: кінець ери безкоштовних соціальних мереж | Watcher()