• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 26 Червня 2009

Просування бренду одягу в інтернеті. Інтерактивні комунікації

Tweet
Tweet

Прочитав сьогодні про цікавий приклад промо в інтернеті японського бренду Uniqlo. Зайшов, подивився. Дійсно цікаво і нестандартно.

Uniqlo – одна з найбільших мереж одягу (casual wear) в Японії. Компанія активно використовує для свого промо інтернет комунікації. Цього разу порадувала новим проектом – “Tokyo Fashion Map“.

Tokyo Fashion Map демонструє нову лінійку одягу Uniqlo, і поєднує це з інтерактивним показом вулиць Токіо, та пересічних жителів мегаполіса.

Просування бренду одягу в інтернеті. Інтерактивні комунікації

Концепція сайту: токійці знімають з себе светри, жакети та інший одяг і передають один одному з відео до відео. Кожен наступний токієць перебуває в іншій точці міста навпроти чергового магазину Uniqlo (відео інтегроване з картою міста). Переходи між кожним героєм сюжету побудовані так, що сайт більше схожий на такий собі гід по місту, який знайомить відвідувача з містом та його жителями, та не асоціюється з прямою рекламою бренда.

Просування бренду одягу в інтернеті. Інтерактивні комунікації

Весь одяг кожного з героїв – це брендована продукція Uniqlo. У відвідувачів сайту є можливість придбати будь-який аксесуар одягу в онлайні.

Просування бренду одягу в інтернеті. Інтерактивні комунікації

Раджу відвідати сайт та подивитись в живу.

Читати більше про: PR в інтернеті, Uniqlo, інтерактивні комунікації, інтернет реклама, бренд, нестандартна реклама, одяг, просування бренду, рітейл, Японія

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Кожна третя банерна реклама в уанеті адаптована під смартфон

    Кожна третя банерна реклама в уанеті адаптована під смартфон

  • Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%

    Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%

  • Ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2015 році зріс на 27%

    Ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2015 році зріс на 27%

  • Складено англо-український словник інтернет-реклами

    Складено англо-український словник інтернет-реклами



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA