Прочитав сьогодні про цікавий приклад промо в інтернеті японського бренду Uniqlo. Зайшов, подивився. Дійсно цікаво і нестандартно.
Uniqlo – одна з найбільших мереж одягу (casual wear) в Японії. Компанія активно використовує для свого промо інтернет комунікації. Цього разу порадувала новим проектом – “Tokyo Fashion Map“.
Tokyo Fashion Map демонструє нову лінійку одягу Uniqlo, і поєднує це з інтерактивним показом вулиць Токіо, та пересічних жителів мегаполіса.

Концепція сайту: токійці знімають з себе светри, жакети та інший одяг і передають один одному з відео до відео. Кожен наступний токієць перебуває в іншій точці міста навпроти чергового магазину Uniqlo (відео інтегроване з картою міста). Переходи між кожним героєм сюжету побудовані так, що сайт більше схожий на такий собі гід по місту, який знайомить відвідувача з містом та його жителями, та не асоціюється з прямою рекламою бренда.

Весь одяг кожного з героїв – це брендована продукція Uniqlo. У відвідувачів сайту є можливість придбати будь-який аксесуар одягу в онлайні.

Раджу відвідати сайт та подивитись в живу.