Компанія Dell Computers повідомила, що один з її екаунтів в Твітері – @DellOutlet згенерував продажі на суму понад $3 млн. Мова йде про продажі, які відбувались після того, як користувач переходив по лінку з Твітера на сторінку магазину Dell.
Екаунт @DellOutlet існує вже майже 2 роки, і на сьогоднішній день маючи понад 600 тис. фоловерів входить до 100 найпопулярніших Твітер екаунтів в світі. @DellOutlet публікує інформацію про нові пропозиції онлайн магазину Dell, але це не головна функція екаунта, адже він створювався в першу чергу для налагодження діалога з користувачами, в яких є запитання щодо продукції компанії Dell. І він вдало справляється з цим.
Після зміни Твітером політики reply (діалог між користувачами можуть побачити лише ті, хто зафоловив обох учасників ділогу), ефективність @DellOutlet дещо знизилась, оскільки відповіді на запитання тепер бачить значно менша кількість користувачів.
Одним з варіантів вирішення цієї проблеми є надсилання приватних відповідей на запитання (direct message), а потім дублювання відповіді у відкритому режимі в @DellOutlet (без @username).
Pingback: Як Твітер може допомогти вашому бізнесу | Watcher()