Цікаву інформацію вичитав в businessinsider. Виявляється Yahoo в квітні розмістила 102 742 рекламних оголошень в результатах пошуку Google. При цьому компанія щодня тратила на рекламу понад $90 тис. Переважна більшість рекламних оголошень вели на Yahoo Shopping.
Виявляється Yahoo займається арбітражем пошукової реклами. Тобто отримує користувача за меншу суму, ніж продає його.
Переважна більшість рекламних оголошень Yahoo (в пошукових результатах Google) розміщує за мінімально можливим бідом, тобто платить дуже дешево за перехід. При цьому користувач потрапляє на сторінки Yahoo Shopping, та в разі успішного переходу в рамках цього сервісу приносить компанії значно більший дохід.
Досить високий CTR в Yahoo Shopping та надзвичайно велика різниця між ціною, за яку Yahoo отримала покупця та ціною продажу покупця, робить арбітраж пошукової реклами успішним бізнесом.