Британське відділення Pepsi Co запустило рекламну кампанію напою Pepsi Raw в соціальних медіа. Щоб поєднати свою офлайн та онлайн активність, на бляшанках Pepsi Raw вказана адреса мікроблогінгового екаунта @PepsiRaw та звернення до споживачів логінитись в Твітері та ділитись своїми думками щодо напою.
![Pepsi друкує адресу Твітера на своїх бляшанках Pepsi друкує адресу Твітера на своїх бляшанках](http://cached.imagescaler.hbpl.co.uk/resize/scaleToFit/175/115/?sURL=http://offlinehbpl.hbpl.co.uk/news/OMR/CA4752AA-A55B-C047-CB8C77B355C4B4DF.jpg)
Стратегічна мета кампанії, розробленої агенцією GraphicoDMG, залучити споживача до діалога. Окрім Твітера, споживач має можливість відвідати спеціально створену сторінку у Facebook для бренду Pepsi Raw, на якій можна взяти участь в конкурсах або ж завантажити різноманітні купони, які дають знижки на придбання напою.
Pingback: Як Твітер може допомогти вашому бізнесу | Watcher()