• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 29 Травня 2009

Одноклассники.ру перевіряють наскільки жадні користувачі

Tweet
Tweet

Черговий крок з підвищення рівня монетизації Одноклассники.ру. Від недавнього часу користувачам, які робили віртуальні подарунки своїм друзям, надсилається повідомлення такого змісту: “У пользователя ИМЯ, вашего друга закончился срок действия Вашего подарка. Чтобы сделать новый подарок, нажмите на [Подарить] ниже”.

Обмеження терміну дії подарунків практикується багатьма соціальними мережами. Тому використання нагадувань Одноклассниками було очікуване. Цікаво чи буде виграшним цей крок, і чи вдасться зіграти на небажанні людей виглядати скупими.

Поки що не зрозуміло, чи той, кому дарували віртуальний подарунок, теж отримає повідомлення про припинення його дії.

Шлях, яким пішла соціальна мережа Одноклассники загалом є виправданим з точки зору монетизації сервісу, хоча саме з осені 2008 року, після впровадження платної реєстрації, розрив в аудиторії між Одноклассниками та Вконтакте почав скорочуватись. В грудні 2008 року Вконтакте.ру обігнала Одноклассники і продовжує збільшувати розрив.

Разом з тим, доходи від реклами та платних послуг в Одноклассники.ру в 4 рази вищі, ніж у Вконтакте.ру

Читати більше про: odnoklassniki.ru, odnoklassniki.ua, vkontakte, Vkontakte.ru, вконтакте.ру, монетизація, однокласники, Одноклассники, одноклассники.ру

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

    Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • Порошенко пояснив, чому не можливо відновити доступ до ВКонтакте в Україні

    Порошенко пояснив, чому не можливо відновити доступ до ВКонтакте в Україні

  • Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)

    Facebook наздогнав ВКонтакте за денною аудиторією в Україні, а з Мейл.ру перейшли переважно в Gmail (Дослідження)



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA