В грудні, коли фінансова криза була у розпалі, Агора несподівано запустила черговий свій проект – Пліткар. Головна тематика – чутки, сенсації та скандали з життя українських та світових зірок.
Я, чесно кажучи, досить скептично віднісся до Пліткаря. Черговий жовтий онлайн проект, та ще й в такий час, та ще й на платформі WordPress.
Виявилось, помилявся. Блог успішно розвивається. Кілька тижнів тому прочитав в твітері головного пліткаря – Слави Баранського (він керує проектом), що проект переступив психологічно важливий поріг в 1 мільйон переглядів сторінок за місяць.
Я зв‘язався зі Славою, і виявилось, що станом на вчорашній вечір ця цифра зросла до 1,45 млн., а кількість користувачів перевалила за 240 тис., 80% з них – з України.
За словами Слави, різкий зріст популярності в останні тижні сайт завдячує Євробаченню, провалу Лободи та надзвичайній популярності переможця конкурсу, на якого Пліткар вчасно звернув увагу – ще задовго до фіналу. В пікові моменти на сайті перебувало більше 500 користувачів одночасно, що, погодьтесь дуже не мало.
Цікаво, що за неповні пів року сайт вже має Google PageRank 6, та яндексівський Індекс цитованості (тИЦ) 375. Очевидно, що такі результати без хорошого SEO не отримаєш, але це не применшує досягнення ресурсу на сьогоднішній день.
Хоча тематика сайту мене взагалі не цікавить, але буду й надалі спостерігати за розвитком цього проекту. Як не як – блог №1 в Україні за відвідуваністю. Принаймні, станом на сьогоднішній день.
Pingback: Blogology Academy | Академия Блогослів'я()