Торговельна мережа Target направляє 5% свого прибутку на благодійність. Протягом наступних кількох тижнів розподілом коштів (а це близько $3 млн. на тиждень) займатимуться користувачі Facebook.
Target запустила кампанію “Bullseye Gives” в соціальній мережі Facebook. Головним елементом кампанії є спеціально розроблена програма (application) для голосувань, яка з‘єднана з офіційною сторінкою торговельної мережі у Facebook.

Користувачі мають можливість проголосувати за одну з 10 вказаних благодійних організацій. Гроші розподілятимуться в залежності від кількості відсотків отриманих за кожну з благодійних організацій. Наприклад, якщо за Червоний Хрест проголосували 17%, то ця організація отримає 17% від загальної суми.
Одразу після того, як користувач проголосував – у нього автоматично з‘являється можливість зробити повідомлення про це в своїй стрічці на Facebook. Друзі побачать, що він проголосували та при бажанні зможуть перейти за лінком і віддати вже свій голос, та, можливо, стати фаном сторінки Target.

Таким чином, компанія не лише робить хорошу справу, але ще й правильно отримує користь від цього.
Pingback: Цікаве на Watcher’і за минулий тиждень | Watcher()