• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 7 Травня 2009

SMSGupShup: індійський конкурент Твітера вже має 20 млн. користувачів

Tweet
Tweet

SMSGupShup: індійський конкурент Твітера вже має 20 млн. користувачів

SMSGupShup – індійський твітероподібний сервіс. На початку травня кількість користувачів SMSGupShup сягнула 20 млн. Майже всі вони – індуси.

Важлива особливість сервісу – він працює виключно через SMS, і користувач не може відправити повідомлення без мобільного телефона. Коли SMS від користувача надійшов в групу, в якій він є учасником, сервіс розсилає повідомлення всім членам групи (фоловерам автора SMS).

Фінансова модель передбачає заробіток на рекламі, яка додається в кінці кожного SMS. В квітні компанії навіть вдалось вийти в плюс і заробити близько $150 тис. Що, в принципі, дуже пристойний результат, адже за відсилку SMS компанія платить гроші мобільним операторам – що є доволі затратною справою. В місяць доводиться надсилати близько пів мільярда SMS.

Читати більше про: SMS, SMSGupShup, Twitter, Індія, мобільний маркетинг, монетизація

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

    Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян



  • Сергій Колесник

    Хмм..я от думав про рентабельність цього.

    Навіть якщо до кожного СМС який розсилається додавати ще 1 рекламне повідомлення, то вартість 1 такого контакту для рекламодавця має бути як мінімум 5-6 центів, щоб окупити вартість відправлення СМС.

    В такому разі вартість 1000 контактів (CPM) буде 50-60 дол. Чи багато є рекламодавців які готові платити такі гроші? З іншого боку, рекламне оголошення прочитають 80%-90%. А якщо воно ще й правильно сформульоване та викликає подальший інтерес то компанія отримає великий зиск від кампанії.

    Щось мені здається, що у них мають бути якісь домовленості з операторами, як у Твіттера є домовленості в США.

  • maksym

    ну в Індії економіка SMS не така як в Україні. В них там все значно дешевше. Окрім того є окремі пакети, де ти можеш замовити десятки тисяч смсок за копійки.

    для прикладу глянь ось це http://www.bulksmsindia.com/

  • Сергій Колесник

    Навіть якщо зменшити до 2 центів за 1 СМС (а їх треба відправляти 2), все одно це величезні гроші відправляти ці СМС всім учасникам груп. По-моєму все-таки має бути якась домовленість.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA