• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 28 Квітня 2009

Корпоративний блог як трафікогенератор для основного сайту

Tweet
Tweet

Прочитав цікаву думку про одне з можливих призначень корпоративних блогів. Вони можуть виступати трафікогенераторами для корпоративного сайту. Особливо, якщо поточна діяльність компанії не продукує новини.

В такому разі корпоративний блог може концентруватись на життєвих порадах напряму пов’язаних з продукцією компанії. Наприклад, якщо компанія продає туристичне спорядження, то непогано було б писати в корпоративному блозі про те, що може цікавити людей, які потенційно можуть стати клієнтами – про походи, маршрути, якісь цінні поради туристам-початківцям.

Зрозуміло, що необхідно передбачати в такому разі можливість ненав’язливого переходу потенційного покупця в розділ з туристичним спорядженням для ознайомлення, або в разі наявності свого онлайн магазину – одразу до нього.

Читати більше про: SEO, блог, корпоративний блог, трафікогенерація

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • SEO, трафік та первіснообщинний лад

    SEO, трафік та первіснообщинний лад

  • Яндекс вирішив поставити хрест на ринку SEO

    Яндекс вирішив поставити хрест на ринку SEO

  • Як інтернет-магазину «сподобатись» пошуковим системам

    Як інтернет-магазину «сподобатись» пошуковим системам

  • Оптимізатор вивів фальшивий сайт Укравтодору в топ пошукової видачі

    Оптимізатор вивів фальшивий сайт Укравтодору в топ пошукової видачі



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA