Прочитав цікаву думку про одне з можливих призначень корпоративних блогів. Вони можуть виступати трафікогенераторами для корпоративного сайту. Особливо, якщо поточна діяльність компанії не продукує новини.
В такому разі корпоративний блог може концентруватись на життєвих порадах напряму пов’язаних з продукцією компанії. Наприклад, якщо компанія продає туристичне спорядження, то непогано було б писати в корпоративному блозі про те, що може цікавити людей, які потенційно можуть стати клієнтами – про походи, маршрути, якісь цінні поради туристам-початківцям.
Зрозуміло, що необхідно передбачати в такому разі можливість ненав’язливого переходу потенційного покупця в розділ з туристичним спорядженням для ознайомлення, або в разі наявності свого онлайн магазину – одразу до нього.