Бегун уклав угоду з соціальною мережею Одноклассники.ру (в Україні – Odnoklassniki.ua) про показ контекстної реклами на її сторінках. Реклама показуватиметься в Однокласниках на основі поведінкового таргетингу.
Варто зауважити, що Бегун не отримає ексклюзиву в розміщенні реклами в соціальній мережі. Там вже присутні Google та Яндекс.Директ. Схоже на те, що менеджмент Одноклассники.ру або принципово не хоче віддавати комусь ексклюзив на розміщення реклами або ж приглядається до ефективності роботи всіх трьох систем реклами.
Бегун є другим за розмірами (після Яндекса) гравцем на ринку контекстної реклами Рунета. В липні Google уклав угоду з російською компанією Rambler про придбання 100% акцій Бегуна, але в жовтні антимонопольне відомство Росії заборонило проведення угоди.
Наприкінці листопада Odnoklassniki.ru домовились про розміщення на своїх сторінках пошукової форми від компанії Google. Завдяки цьому партнерству Одноклассники планують заробити в 2009 році $1,5-2 млн.