• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 11 листопадаа 2008

Кожен 3-й долар на рекламу в США тратять в онлайні. Кожен 6-ий потрапляє до Google

Tweet
Tweet

Silicon Alley Insider вже понад 2 роки щоквартально проводить аналіз рекламного ринку США на основі даних 16 провідних медіа компаній країни.

Дані 3-го кварталу 2008 року продовжили тенденцію, що склалась на початку року:
– Google виграє
– Телебачення, радіо, преса та зовнішня реклама втрачають

Результати змін за останні 9 кварталів виявились вражаючими:
– Частка онлайн реклами в загальних витратах на рекламу виросла з 22% до 31%
– Частка Google на рекламному ринку США виросла з 9 до 17%
– Обсяги рекламного ринку в 2008 року скоротились у всіх медіа напрямках, навіть онлайн.

Серед традиційних медіа в ІІІ-му кварталі найбільше скоротились рекламні надходження в пресі (-15%) та радіо (-7%). Зовнішня реклама скоротилась на 1%, а ТБ виросло на 2%. Онлайн реклама виросла на 14%.

Цікаво, що без врахування Google, ринок онлайн реклами виріс в ІІІ-му кварталі всього на 5%. В Silicon Alley Insider вважають, що в IV-му кварталі (найпізніше – в І-му кварталі 2009 р.) ринок онлайн реклами без врахування Google втратить кілька відсотків. Зважаючи на нинішні темпи скорочення рівня росту, обсяг рекламних надходжень Google може скоротитись наприкінці 2009 року.

Ознайомитись зі всіма цифрами за останні 9 кварталів можна тут.

Читати більше про: Google, інтернет реклама, витрати на рекламу, зовнішня реклама, онлайн реклама, преса, радіо, реклама, США, ТБ, частка онлайн реклами

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA