Silicon Alley Insider вже понад 2 роки щоквартально проводить аналіз рекламного ринку США на основі даних 16 провідних медіа компаній країни.
Дані 3-го кварталу 2008 року продовжили тенденцію, що склалась на початку року:
– Google виграє
– Телебачення, радіо, преса та зовнішня реклама втрачають
Результати змін за останні 9 кварталів виявились вражаючими:
– Частка онлайн реклами в загальних витратах на рекламу виросла з 22% до 31%
– Частка Google на рекламному ринку США виросла з 9 до 17%
– Обсяги рекламного ринку в 2008 року скоротились у всіх медіа напрямках, навіть онлайн.
Серед традиційних медіа в ІІІ-му кварталі найбільше скоротились рекламні надходження в пресі (-15%) та радіо (-7%). Зовнішня реклама скоротилась на 1%, а ТБ виросло на 2%. Онлайн реклама виросла на 14%.
Цікаво, що без врахування Google, ринок онлайн реклами виріс в ІІІ-му кварталі всього на 5%. В Silicon Alley Insider вважають, що в IV-му кварталі (найпізніше – в І-му кварталі 2009 р.) ринок онлайн реклами без врахування Google втратить кілька відсотків. Зважаючи на нинішні темпи скорочення рівня росту, обсяг рекламних надходжень Google може скоротитись наприкінці 2009 року.
Ознайомитись зі всіма цифрами за останні 9 кварталів можна тут.