Вартість розміщення реклами, яку платять рекламодавці за 1000 показів – СРМ – впала в 3-му кварталі в порівнянні з 2-м на 11%. Такі дані отримала компанія The Rubicon Project, проаналізувавши інформацію 307 рекламних мереж.
Найбільше в ціні опустилась реклама на розважальних та музичних сайтах і соціальних мережах. Також, за повідомленням Rubicon венчурні інвестиції в рекламні мережі впали з $800 млн. в 3-му кварталі 2007 року до $241 млн. за той же період 2008 року.
А тим часом Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) підняла свій літній прогноз щодо обсягів інтернет реклами в Україні в 2008 році з $19 млн. до $21 млн. На жаль, в повідомлені нічого не сказано завдяки чому таке збільшення відбудеться. По причині помилки в літніх розрахунках чи реальному збільшенню обсягів реклами в інтернеті.
ВРК також назвала 5-ку найбільших українських агенцій за обсягами розміщення реклами в інтернеті:
– Meta ADD (Інтернет-холдинг «Мета»)
– ITCG
– Brainberry
– TMGU
– Adwork