В Росії очікується стагнація ринку інтернет-реклами. Опитані газетою Коммерсант керівники великих рекламних агенцій, що спеціалізуються на інтернет-рекламі, говорять про потенційне зниження, а в кращому випадку стабілізацію цін на рекламу, хоча ще 3-4 місяці тому очікували інфляцію в 2009 році щонайменше на рівні 10-15%.
Голова правління IMHO VI Арсен Ревазов не виключив зниження розцінок наступного року. Можливість понизити базові тарифи на 10-20% розглядає і Лев Глейзер, гендиректор компанії “Медіа Селлінг” (продає рекламу на “Яндекс. Погода”, Kommersant.ru, Vedomosti.ru та ін.).
У 2009 році підвищення розцінок не буде, обіцяє Тарас Ткачук, виконавчий директор агентства +Sol (продає рекламу в livejournal.com, “Чемпионат.ру”, Yahoo! і ін.). У 2009 році Mail.ru також не підвищуватиме розцінки, говорить комерційний директор порталу Олексій Катков.
У жовтні криза ще не позначилася на продажах, розповідає пан Ревазов, визнаючи, що листопад і грудень через відкликання бюджетів частиною рекламодавців, швидше за все, “провиснуть”. Провальним буде перший квартал 2009 року, прогнозує Лев Глейзер, обумовлюючи, що в перші три місяці витрачається лише близько 14% всіх річних бюджетів.
Зрозуміло, що надзвичайно висока інтеграція українського сегменту інтернету в російський, означатиме стагнацію й у нас. Окрім того, рекламні бюджети в інтернеті фінансуються в Україні за залишковим принципом, тобто їх можуть різати в першу чергу.